شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

در نشست ترویج خواندن کانون؛

مریم نشیبا از صدا و بیان قصه‌گو سخن می‌گوید

نشست ترویج خواندن کانون

سینماپرس: مریم نشیبا و سعید مجیدی طی نشستی در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره «صدا و بیان قصه‌گو و ترویج خواندن» سخن خواهند گفت.

به گزارش سینماپرس، هفتاد و سومین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی دوشنبه ۲۴ دی برگزار می‌شود.

بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند پای سخنان کارشناسانی بنشینند که با موضوع «صدا و بیان قصه‌گو و ترویج خواندن» تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند.

همچون روال همیشگی نشست‌ها پس از پایان سخنرانی، فعالان عرصه کودک، کتابداران، مربیان و علاقه‌مندان به طرح پرسش‌های خود خواهند پرداخت.

گفتنی است حضور علاقه‌مندان در نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی آزاد است. در هر نشست موضوع‌های متنوعی مطرح شده و کارشناسان از زوایای مختلف به طرح دغدغه‌ها، رویدادها، نیازمندی‌ها و... در این حوزه می‌پردازند.

مریم نشیبا آموزگار و گوینده شناخته شده رادیو و تلویزیون است. وی به دلیل اجرای برنامه «شب‌به‌خیر کوچولو» که از سال ۱۳۶۹ از رادیو پخش شد از محبوبیت فراوانی در میان مخاطبان برخوردار است.

سعــید مجیــدی نیز کارشناس هنرهای آوایی وزارت آموزش و پرورش از ۱۳۹۵ تاکنون است. دو کتاب دانش صداسازی و خواندن (آوازخوانی) و تکنیک آواز از سوی این کارشناس ترجمه شده‌اند.

این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.