شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

آثار «کوباگودینگ جونیور» در شبکه نمایش

 آثار کوباگودینگ جونیور در شبکه نمایش

سینماپرس: این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از "کوباگودینگ جونیور"، دربخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می شود.

به گزارش سینماپرس؛ کوبا گودینگ جونیور بازیگر سینما و تلویزیون است .او  در سال ۱۹۸۱ در چند نمایش حضور داشت و سال  ۱۹۹۱ در اولین فیلم سینمایی خود ظاهر شد. وی سال ۱۹۹۶ در نقش یک فوتبالیست عصبی که در آستانه از دست دادن شغلش قرار داشت ایفای نقش کرد. این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل را برای این بازیگر توانمند به همراه داشت. جودینگ پس از آن نیز بازی‌های درخشانی را در فیلم‌هایی چون «از این بهتر نمی‌شه» را ارائه کرد.
گودینگ همچنین در فیلم «قتل کلاغ‌ها» حضور یافت که البته اولین فیلمی بود که در کنار دوست دیرینه‌اش به تهیه کنندگی پرداخت. این اولین تلاش گودینگ برای تهیه کنندگی بود. در سال ۲۰۰۲، او به عنوان «مشاهیر هالیوود» یک ستاره دریافت کرد.
وی در سریال «داستان جنایت آمریکایی» بازی کرده است که توانست با مهارت، خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کوبا گودینگ جونیور این است  که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. کوبا گودینگ جونیور را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۷% آثار وی سینمایی و ۳% آثارش تلویزیونی است.
«فهرست مرگ»، «مسابقه موش ها»، «قهرمان تحت تعقیب»، «گریز شبانه»، «اردوگاه روزانه»، «ضریب سرد» و «رادیو» از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه 22 تا جمعه 28 دی ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۴:۳۰ و ۱۱ روز بعد تکرار می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.