سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

اعلام آمار تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی تا ۲۱ دی ماه

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تماشاگر تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی (مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر) تا روز جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی آمار تفکیکی سالن‌های را از تاریخ شروع اجراهایی که هم اکنون روی صحنه دارد تا ۲۱ دی، به شرح زیر اعلام کرد:

سالن اصلی هم اکنون میزبان «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه است. نمایشی که اجرای خود را از ۱۴ دی آغاز کرده  و طی هفت اجرایی که با بلیط ۵۰۰ هزار ریالی پشت سر گذاشته، میزبان ۱۴۳۳ تماشاگر بوده است. از این ۱۴۳۳ تماشاگر، ۳۷۱ نفر با بلیط تمام‌بها، ۵۰ نفر با بلیط نیم‌بها، ۴۷۸ نفر با بلیط تخفیف‌دار و ۵۳۴ نفر با بلیط مهمان به تماشای این اثر نشسته‌اند تا در گیشه آن، رقم ۳۶۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال ثبت شود.

نمایش «آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» به کارگردانی میکاییل شهرستانی از ۱۹ دی در تالار چهارسو روی صحنه رفته و طی سه اجرا، میزبان ۲۳۶ تماشاگر بوده است. این ۲۳۶ تماشاگر، ۱۸۸ بلیط تمام‌بها خریده‌اند و در غیاب بلیط نیم‌بها و تخفیف‌دار، ۴۸ نفر نیز مهمان بوده‌اند. به این ترتیب در گیشه این اثر با قیمت بلیط ۴۰۰ هزار ریال، رقم ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ثبت رسیده است.

سالن قشقایی این روزها میزبان دو نمایش است؛ «در انتظار گودو» که ساعت ۱۷:۳۰ روی صحنه می‌رود و «ماه در آب» که ساعت ۱۹:۴۵ اجرا می‌شود.

«در انتظار گودو» به کارگردانی حسام‌الدین لک از ۱۸ دی روی صحنه رفت و طی چهار اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان ۲۴۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۵۷ بلیط تمام‌بها، هفت بلیط نیم‌بها، ۹۱ بلیط با تخفیف و ۸۸ بلیط مهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت بلیط ۳۰۰ هزار ریال، رقم ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال ثبت شده است.

«ماه در آب» به کارگردانی علی هاشمی نیز اجرای خود را از ۱۸ دی آغاز کرد و طی چهار اجرا میزبان ۱۵۶ تماشاگر بود. از این ۱۵۶ نفر، در غیاب بلیط نیم‌بها، ۴۷ بلیط تمام‌بها، ۴۶ بلیط تخفیف‌دار و ۶۳ بلیط مهمان ارائه شده است و به این ترتیب در گیشه آن با بهای بلیط ۳۰۰ هزار ریال، رقم ۲۵ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال به ثبت رسیده است.

سالن سایه نیز این روزها میزبان دو اثر است؛ «کالبدشکافی» به کارگردانی سامان ارسطو و «برفک» به کارگردانی جواد عاطفه. «کالبدشکافی» اجرای خود را از ۱۹ دی آغاز کرده و طی سه اجرا میزبان ۱۵۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش با قیمت بلیط ۳۰۰ هزار ریال، و در غیاب بلیط نیم‌بها، ۳۶ بلیط تمام‌بها، ۸۸ بلیط تخفیف‌دار و ۳۴ بلیط مهمان ارائه شده است تا در گیشه آن رقم ۳۱ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال ثبت شود.

«برفک» نیز اجرای خود را همزمان با «کالبدشکافی» آغاز کرد و طی سه اجرا میزبان ۷۳ نفر بود که شامل ۱۰ بلیط تمام‌بها، چهار بلیط نیم‌بها، ۱۴ بلیط تخفیف‌دار و ۴۵ بلیط مهمان است. در گیشه این اثر با قیمت بلیط ۳۰۰ هزار ریال، رقم شش میلیون و ۹۶۰ هزار ریال ثبت شده است. 

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی نسیم تاجی که از ۱۹ آذر روی صحنه رفته است با پشت سر گذاشتن ۲۹ اجرا میزبان ۲۳۰۲ تماشاگر بوده است. ۲۳۰۲ نفری که ۵۰۲ نفرشان بلیط تمام‌بها، ۹۶۵ نفرشان بلیط نیم‌بها، ۸۷ نفرشان بلیط تخفیف‌دار و ۷۴۸ نفرشان بلیط مهمان گرفته‌اند و در مجموع با بلیط ۲۵۰ هزار ریالی، رقم ۲۶۳ میلیون و ۶۷۵ هزار ریال را در گیشه ثبت کرد.

نمایش «قحط‌ الرجال» به کارگردانی محمدرضا آزادفر نیز از ۱۵ آذر روی صحنه رفت و با پشت سر گذاشتن ۲۷ اجرا در مجموع میزبان ۳۴۵۷ تماشاگر شد. از این میان ۱۱۳۶ بلیط تمام‌بها، ۸۹۵ بلیط نیم‌بها، ۲۴۳ بلیط تخفیف‌دار و ۱۱۸۳ بلیط مهمان ارائه شد تا با بهای بلیط ۲۵۰ هزار ریالی، رقم ۴۴۴ میلیون و ۴۷۵ در گیشه ثبت شود.  

در نهایت تالار هنر آمار دو نمایش خود را این گونه اعلام کرد: نمایش «عمو پامبل» به کارگردانی مهدی قلعه که از سوم دی روی صحنه رفته و ۱۶ اجرا را پشت سر گذاشته پذیرای ۱۰۹۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۶۷۱ بلیط تمام‌بها، ۱۵۵ بلیط نیم‌بها، ۴۰ بلیط تخفیف‌دار و ۲۳۲ بلیط مهمان صادر شده است تا با بهای بلیط ۲۰۰ هزار ریال، رقم ۱۵۵  میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در گیشه‌اش ثبت شود.

نمایش «پرپر، سی مرغ پر» به کارگردانی رضا عبدالعلی‌زاده نیز که همزمان با «عمو پامبل» روی صحنه رفته و تاکنون ۱۶ اجرا را پشت سر گذاشته پذیرای ۶۷۲ تماشاگر بوده است. از این ۶۷۲ تماشاگر، ۳۰۲ بلیط تمام‌بها، ۷۹ بلیط نیم‌بها، ۱۰۱ بلیط تخفیف‌دار و ۱۹۰ بلیط مهمان دریافت کرده‌اند تا با بهای بلیط ۲۰۰ هزار ریال، رقم ۸۳ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال را در گیشه ثبت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.