چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

توضیحاتی پیرامون حواشی اختتامیه جشنواره تئاتر رادی

تماشاخانه ایرانشهر

سینماپرس: تماشاخانه ایرانشهر به دنبال انتشار اخباری درباره مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر اکبر رادی توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ارائه داده است.

به گزارش سینماپرس، پیرو انتشار و انعکاس اخبار مربوط به مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر اکبر رادی، مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در راستای شفافیت و تنویر افکار عمومی به‌ خصوص جامعه تئاتر توضیحاتی را ارایه کرد.

در توضیح تماشاخانه ایرانشهر آمده است:

۱- پیرو توافقات صورت گرفته با دبیر جشنواره اکبر رادی، علی‌رغم اجراهای معمول تماشاخانه که با دکورهای سنگین و استقراریافته برای ۲ نمایش دیگر همراه بودند، تیم فنی تماشاخانه با تمام ظرفیت همراه این جشنواره شده و تلاش خود را برای برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره به صورتی هرچه باشکوه‌تر و درخور نام و شانیت استاد اکبر رادی و به احترام خدمات ارزنده و ماندگار این هنرمند فرهیخته در سپهر فرهنگ و هنر کشور به کار بست.

۲- در خصوص برنامه اختتامیه و حواشی ایجاد شده لازم به توضیح است که برای برگزاری این مراسم، علی‌رغم آنکه در کمترین زمان ممکن هماهنگی‌های اجرایی لازم با تماشاخانه ایرانشهر صورت پذیرفته بود، این مجموعه با تمام ظرفیت سعی در همکاری کامل با ستاد و تیم اجرایی جشنواره کرده و از آنجایی‌ که مشکلات فنی به وجود آمده ناشی از اتفاقات درون‌ گروهی جشنواره و تیم اجرایی آن بوده، این مجموعه در اشکالات و ایرادات به وجود آمده هیچ‌گونه دخلی نداشته است.

۳- انتظار بر آن بود که آقای رحمانیان به عنوان کارگردان مراسم اختتامیه، با مسئولیت پذیری حرفه ای، عدم هماهنگی های تیم اجرایی جشنواره را پذیرفته و با طلبکاری بیهوده کام برگزارکنندگان و حامیان آن مراسم شریف و هنرمندانه را تلخ نکنند.

در پایان امیدواریم رسانه‌های محترم در انعکاس و انتشار اخبار سعی و اهتمام بیشتری ورزیده و با انصاف اخبار هنری به‌ خصوص اخبار مربوطه به حوزه هنرهای نمایشی را پوشش دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.