چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

سینمای «امید» به شهر اندیمشک رسید

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور

سینماپرس: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور از راه اندازی سینما امید در شهر اندیمشک استان خوزستان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، رمضانعلی حیدری خلیلی در نشست هماهنگی اجرای طرح سینمای امید در شهر اندیمشک استان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونان فرماندار و شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک، گفت: طرح سینمای امید در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود و تا به امروز در شهرهای ایرانشهر، ایلام، بندرگناوه و بانه تفاهمنامه امضا شده است و شهر اندیمشک با توجه به امتیازهایی که دارد به عنوان شهر برگزیده استان خوزستان به این طرح اضافه شد.

وی ادامه داد: این طرح با سازه سبک و در بوستان های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و در مدت سه ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه و طراحی سازه و انتخاب پیمانکار به بهره برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: پس از انتخاب زمین، تایید کارشناسان فنی، تهیه نقشه و صدور مجوز های لازم مبلغ ۷ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به این طرح اختصاص و براساس تفاهمنامه در ۳ قسط با توجه به پیشرفت فیزیکی به سرمایه گذار پروژه پرداخت می‌شود. شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان اصلی تضمین کننده اجرای این طرح به شمار می‌آیند و در اجرای طرح سینمای امید مشارکت دارند.

حیدری خلیلی در پایان اظهار امیدواری کرد: با حمایت مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه طرح احداث سینمای امید و نیز با مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور شاهد ادامه اجرای طرح سینمای امید در شهرهای منتخب سایر استان های کشور در سال آینده باشیم.

در ادامه این نشست از محل های پیشنهادی برای اجرای طرح سینمای امید بازدید به عمل آمد و محل پیشنهادی شهرداری اندیمشک واقع در پارک هفتاد و دو تن در مرکز شهر اندیمشک برای اجرای این طرح در نظر گرفته شود.

براساس توافقات به عمل آمده پردیس سینمای امید اندیمشک در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و ۳ سالن با حمایت سازمان سینمایی و توسط ساکی سرمایه گذار بخش خصوصی احداث می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.