جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

دبیر کمیسیون تخصصی فضای مجازی:

۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره «جام جم» داوری می‌شود

بخش فضای مجازی جشنواره جام جم

سینماپرس: شهرام فرزین‌فر گفت: ۵۵ اثر از سوی مدیران شبکه ها به عنوان روسای هیئت‌های انتخاب، معرفی و در حال ارزیابی و داوری هستند.

به گزارش سینماپرس، شهرام فرزین‌فر دبیر کمیسیون تخصصی فضای مجازی در پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی «جام جم» درباره اهمیت بخش فضای مجازی جشنواره گفت: با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و نقش پررنگ آن در جامعه و نفوذ اثرات این حوزه در فرهنگ عمومی، حضور فضای مجازی به عنوان رسانه مکمل در کنار تلویزیون، نقشی کلیدی و پررنگ خواهد داشت. ارزیابی فعالیت شبکه‌ها و برنامه‌ها در تولید محتوای فضای مجازی به عنوان محتوای مکمل آنتن، اهمیت حضور و تولید محتوای با کیفیت در فضای مجازی را بیش از پیش پررنگ تر خواهد ساخت.

وی با اشاره به تعداد آثار ارسال شده برای داوری افزود: مدیران شبکه‌ها به عنوان رییس هیات انتخاب، مرجع معرفی آثار به این کمیسیون هستند به طوری که در بخش داوری ۵۵ اثر از سوی مدیران شبکه ها، به عنوان روسای هیات های انتخاب، معرفی و در حال ارزیابی و داوری هستند.

فرزین‌فر در خصوص محوریت داوری آثار بیان کرد: داوری در دو بخش خواهد بود؛ بخش اول ارزیابی فعالیت ستاد شبکه در فضای مجازی شامل سایت شبکه، EPG (دقت زمانی و محتوای تکمیلی) و شبکه های اجتماعی خواهد بود و بخش دوم به شبکه و فعالیت برنامه های معرفی شده به شکل اختصاصی شامل سایت برنامه (در صورت وجود) و شبکه های اجتماعی برنامه اختصاص دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.