جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

رادیوی همجنس‌بازان دست به دامن یک دروغگو شد

رادیو زمانه

کیهان: رادیوی همجنس‌بازان موسوم به زمانه، برای مستندسازی درباره اظهارات یک دروغگوی اخلالگر، دست به دامن یک منافق فراری شد.

رادیو زمانه که از رسمی شدن ازدواج همجنس‌بازان حمایت می‌کند و به دست طیفی از خبرنگاران درجه چندم روزنامه‌های اصلاح‌طلب اداره می‌شود، برای القای توهم شکنجه در ایران به سراغ منافق فراری، ایرج مصداقی رفت.

مصداقی منافقی است که در دهه ۶۰ به جرم اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تروریستی در زندان به سر می‌برد. یکی از منابع رسانه‌های معاند در ادعای کشتار منافقین در زندان، مصداقی است.
این فرد همواره مدعی است که در سال ۶۷ در زندان، یا باید با جمهوری اسلامی همکاری می‌کردیم یا اعدام می‌شدیم. طی این سال‌ها دوستان و همپالکی‌های مصداقی از او نپرسیدند که اگر شرط رهایی از زندان جمهوری اسلامی تنها همکاری بوده، وی چگونه از زندان آزاد شده است؟ اعدام که نشده پس با توجه به اظهارات خودش همکاری کرده است. این همکاری در چه زمینه و به چه اندازه با جمهوری اسلامی صورت گرفته و آیا هنوز این همکاری ادامه دارد؟

ضمنا مصداقی طی سال‌های گذشته همواره با گذرنامه عادی جمهوری اسلامی به کشورهای مختلف تردد کرده است. گذرنامه عادی با چه شرایطی در اختیار یک زندانی به قول خودش محکوم به اعدام قرار گرفته است؟!

 دست رادیو زمانه و امثال آن برای پرونده‌سازی علیه جمهوری اسلامی به قدری خالی است که هرازگاهی ناچار به سراغ افراد دروغگو و چند چهره می‌رود!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.