شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

وقفه در ساخت «هیولاهای شگفت‌انگیز۳»

مجموعه «هیولاهای شگفت‌انگیز»

سینماپرس: زمان عرضه قسمت سوم مجموعه سینمایی «هیولاهای شگفت‌انگیز» به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ» به پائیز سال ۲۰۱۹ موکول شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، «هیولاهای شگفت‌انگیز» تولید کمپانی برادران وارنر و به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ» سومین سری این مجموعه که قرار بود برای ماه جولای آماده شود به پائیز موکول شد.

سومین فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز» هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» در ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۶ و «هیولاهای شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شد. فرض بر این است که به نسبت اکران دو فیلم اول این مجموعه، فیلم سوم نیز در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود اما تاخیر در شروع تولید امکان تاخیر در انتشار فیلم را بسیار محتمل کرده است.

«دیوید یِیتس» سومین فیلم این مجموعه را کارگردانی می‌کند و «جِی کِی رولینگ»، «دیوید هِیمن»، «استیو کلاوز» و «لیونل ویگرام» نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

دو فیلم پیشین «هیولاهای شگفت‌انگیز» با نقش‌آفرینی «اِدی ردماین» در نقش «نیوت اسکاماندر» که با جادوگر اسرارآمیز در ارتباط است و در دهه ۱۹۲۰ اتفاق می‌اُفتد، همراه بود. «کاترین واتراستون»، «اَلیسون سودول»، «ازرا میلر» و «دَن فاگلر» نیز دیگر نقش‌آفرینان این فیلم بودند. «جود لا» در نقش «آلبوس دامبلدور» در فیلم دوم و «جانی دِپ» در نقش «گریندل‌والد شرور» ایفای نقش کردند.

«رولینگ» این مجموعه را به عنوان اسپینافی بر ۸ فیلم «هری پاتر» که اکنون با عنوان «دنیای جادوگری» از آن یاد می‌شود، خلق کرد. «هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه‌های آنها» توانست در گیشه جهانی ۸۱۴ میلیون دلار کسب کند و «هیولاهای شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز ۶۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

رولینگ در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که «هیولاهای شگفت‌انگیز» را در مجموعه‌ای شامل ۵ فیلم خلق خواهد کرد اما جزئیاتی در مورد تولید و انتشار فیلم‌های سوم، چهارم و پنجم این مجموعه ارائه نکرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.