یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

انتقاد کاربران فضای مجازی از سکوت سلبریتی‌ها به بازداشت مرضیه هاشمی

مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس تی‌وی

کیهان: سکوت چهره‌های به اصطلاح مشهور در قبال بازداشت بدون اتهام «مرضیه هاشمی» خبرنگار شبکه پرس تی‌وی در آمریکا با انتقاد کاربران فضای مجازی مواجه شد.

واکنش کاربران فضای مجازی در ایران به ماجرای بازداشت خبرنگار رنگین‌پوست و مسلمان آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی‌وی ایران همچنان ادامه دارد. پس از راه‌اندازی کمپین‌هایی با هشتک «مرضیه هاشمی را آزاد کنید» انتقاد از سکوت شبه روشنفکرها و سلبریتی‌ها به این اقدام ضدحقوق بشری آمریکا نیز ادامه دارد. چرا که اغلب مدعیان آزادی و بازیگران مشهوری که معمولا به بازداشت و مجازات تروریست‌ها و قاتلین، اعتراض می‌کنند، در برابر بازداشت بدون اتهام خانم هاشمی ساکت شده‌اند!

یکی از کاربران نوشته است: «درباره سکوت سلبریتی‌ها به خاطر بازداشت بی‌گناه مرضیه هاشمی باید گفت وقتی‌ گرین‌کارت دارند، برای زایمان به آمریکا و کانادا می‌روند و هر ماه ۱۰ هزار دلار برای فرزندان خود به آن طرف دنیا منتقل می‌کنند، طبیعی است که جرئت انتقاد از نقض حقوق بشر در غرب را نداشته باشند.»

دیگری نیز بیان می‌کند: «روزنامه‌نگارهای آمریکایی از مرضیه هاشمی حمایت کردند اما داخلی‌ها (اصلاح‌طلب‌ها) هیچ و هیچ و هیچ.»

یک کاربر دیگر هم نوشته است: «آیا می‌دانستید آمریکا پنجمین کشور خطرناک برای خبرنگاران محسوب میشه‌؟! یعنی اگه خانم مرضیه هاشمی رفته بودن یمنی که الان داخلش جنگه مشکلی شاید واسشون پیش نمیومد.»

نظرات

  • مهرداد ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۹
    1 0
    هیچکی براش مهم نیست سر این خانوم چی میاد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.