شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸

حضور بازیگران بین المللی در "گرگ و میش 4"

گرگ و میش

بازیگران مختلفی از کشورهای آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی، مصر، ایرلند و رومانی در فیلم سینمایی "گرگ و میش 4" ایفای نقش می کنند.

به گزارش سینما پرس، طبق اظهارات مسئولان شرکت فیلم سازی "سامیت اینترتینمنت" که تهیه کنندگی مجموعه فیلم های "حماسه گرگ و میش" را برعهده دارد، در قسمت چهارم این فیلم های خون آشامی بازیگران مختلفی از کشورهای آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی، مصر، ایرلند و رومانی ایفای نقش می کنند.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، تریسی هگینز و جودی زافرینا بازیگران اهل آفریقای جنوبی هستند که به ترتیب در نقش سنا و زافرینا در این فیلم سینمایی بازی می کنند.
عمر متوالی، آندریا گابرلی، رامی مالک و آنجلینا سارافیان نیز بازیگران مصری هستند که هرکدام به ترتیب به عنوان شخصیت های آمون، کبی، بنیامین و تیا در "حماسه گرگ و میش، شکست" (The Twilight Saga: Breaking Dawn) ایفای نقش می کنند.
از کشور اروپایی ایرلند نیز مارلین بارنیز در نقش مگی، لیسا هاوارد در نقش سیوبان و پاتریک برنان در نقش لیان بازی می کنند.
همچنین نوئل فیشر و گوری وینبرگ بازیگران رومانیایی هستند که به ترتیب در شخصیت های ولادیمیر و استفان ایفای نقش می کنند.
کریستین استوارت (بلا سوان)، رابرت پتینسون (ادوارد) و تیلور لاتنرد (جیکوب) که از جمله بازیگران ثابت این مجموعه فیلم های سینمایی به شمار می آیند نیز طبق معمول قسمت های قبلی آن در قسمت چهارم "گرگ و میش" نیز جلوی دوربین می روند.
"گرگ و میش، شکست" که بر اساس رمانی 900 صفحه ای از "استفان میر" ساخته می شود، به دلیل طولانی بودن مدت زمان آن به صورت مجزا در دو سال مختلف تولید و اکران می شوند.

انتهای پیام/ ع م/ح/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.