شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

با پایان ساخت موسیقی و طراحی صدا

«مردی بدون سایه» آماده نمایش می‌شود

فیلم سینمایی «مردی بدون سایه»

سینماپرس: مراحل فنی فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان رو به اتمام بوده و به زودی این ساخته سینمایی آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، ساخت موسیقی «مردی بدون سایه» به تازگی توسط ستار اورکی به پایان رسیده و از سوی دیگر محمدرضا دلپاک مدتی است که طراحی و میکس نهایی صدای این اثر سینمایی را آغاز نموده است تا رفته رفته مراحل فنی این درام اجتماعی تکمیل شود.

مردی بدون سایه چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است که بازیگران دیگری همچون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش و به آفرید غفاریان نیز در آن به ایفای نقش‌های متفاوت پرداخته‌اند. دو بازیگر اسپانیایی نیز در این تولید مشترک دو کشور مقابل دوربین مسعود سلامی رفته‌اند تا فهرست بازیگران این ساخته سینمایی از تنوع خاصی برخوردار باشد.

قرار است نخستین نمایش این فیلم در جشنواره سی و هفتم فجر باشد.

در خلاصه داستان مردی بدون سایه آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او میاید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون میکند.

عوامل اصلی «مردی بدون سایه» عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: هایده صفی‌یاری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکس: امیرحسین شجاعی ، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و میکس صدا: محمدرضا دلپاک، مجری طرح: مجید کریمی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان، مدیر روابط عمومی: امید عشیری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.