چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

ساعات ابتدایی جشنواره و حاشیه های ادامه دار!/ از حضور رسانه های فاقدمجوز تا نرسیدن فیلم «تختی»

آرم جشنواره فجر

سینماپرس: جشنواره سی و هفتم از پیش از برگزاری اش با حاشیه های فراوانی همراه بود و درامتداد آن در ساعات ابتدایی جشنواره در سینمای رسانه ها هم با حاشیه هایی عجیب همراه بود.

به گزارش سینماپرس علیرغم آنکه مسئولان جشنواره بارها اعلام کردی بودند دی سی پی کامل فیلم ها به دبیرخانه جشنواره رسیده اما سانس دوم سینمای رسانه ها به دلیل آنچه عدم رسیدن فیلم «تختی» به کارگردانی بهرام توکلی عنوان شد با فیلم «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی که قرار بود در سانس آخر نمایش داده شود جایگزین شود و اصلاً معلوم نیست که «تختی» به جشنواره می رسد یا خیر!؟

از سوی دیگر مشکلات اجرایی عجیب در روز اول سینمای رسانه ها را به حاشیه برد؛ از قطعی اینترنت برای اهالی رسانه گرفته تا آنتن دهی به شدت ضعیف موبایل و هیمنطور مسأله پارکینگ که بسیاری از اهالی رسانه را مدت ها در بیرون از پردیس سینمایی ملت اسیر کرده بود!

اتفاقاتی نابخردانه که همگی آن ها به دلیل فقدان برنامه ریزی مناسب از سوی مسئولان جشنواره است و ما همچنان در سی و هفتمین سال برگزاری جشنواره در حال آزمون و خطا هستیم.

نکته مهم دیگر اینکه مسئولان روابط عمومی جشنواره علیرغم وعده ای که پیش از این داده بودند اسامی رسانه های تأیید شده که کارت دریافت کرده بودند را منتشر نکردند و بسیاری افرادی که رسانه های فاقد مجوز اعلام شده بود روز اول جشنواره در حال جولان دادن در پردیس سینمایی ملت دیده شدند!

فیلم مستند سانس اول هم همانطور که پیش بینی شده بود با استقبال بسیار اندکی از سوی اهالی رسانه و منتقدان روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.