چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

شبکه‌هایی که پاییز امسال افزایش مخاطب داشتند

تصویر تلویزیون

سینماپرس: بر اساس نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما مخاطبان شبکه‌های تماشا، سه، دو و یک در فصل پاییز سال جاری نسبت به فصل تابستان افزایش داشته است.

به گزارش سینماپرس، آخرین بررسی‌های مرکزتحقیقات سازمان صدا وسیما نشان می‌دهد شبکه‌های تماشا، سه، دو و یک در فصل پاییز ۹۷ نسبت به فصل تابستان امسال مخاطبان بیشتری را پای برنامه‌های خود نشانده‌اند و اقبال بیشتری در مقایسه با فصل تابستان به این شبکه‌ها بوده‌است.

براساس این نظرسنجی که در شهرهای دارای مراکز صدا و سیما (۳۱ مرکز) و تهران اجرا شده است؛ شبکه‌های مستند و افق سیما دررتبه‌های پنجم و ششم، شبکه‌های خبرمعاونت سیاسی، آموزش و سلامت سیما با یک میزان رشد در رتبه هفتم، شبکه شمای معاونت استان‌ها دررتبه هشتم و شبکه‌های چهار و پنج سیما و آی فیلم معاونت برون‌مرزی با یک میزان رشد در رتبه نهم رشد مخاطب شبکه‌های تلویزیونی درپاییز نسبت به تابستان امسال قرار گرفته‌اند.

براساس نظرسنجی مرکزتحقیقات در فصل پاییز شبکه‌های سه، دو، یک، آی فیلم معاونت برون مرزی و نسیم به ترتیب با ۵۶.۲ ، ۴۰.۲ ، ۳۹ ، ۳۵.۶ و ۳۴ درصد پرمخاطب‌ترین شبکه‌های تلویزیونی صدا وسیما در فصل پاییز بوده‌اند.

براین اساس نظرسنجی درمیان قالب‌های مختلف برنامه‌ای مخاطبان با ۶۱.۲ درصد به سریال‌ها بیشترین علاقه را نشان داده‌اند و بعد از آن اخبار با ۵۵.۶ درصد، فیلم‌های سینمایی با ۲۸.۹ و برنامه‌های طنز با ۱۹ درصد در رتبه‌های بعدی علاقه‌مندی مردم قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.