جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

نظر اهالی رسانه درباره «ناگهان درخت»: خوابمان برد!

ناگهان درخت

جوان آنلاین: ناگهان درخت با واکنش متفاوت اهالی رسانه همراه بود.

ناگهان درخت دومین فیلم امروز بود که در پردیس ملت برای اهالی رسانه به نمایش در آمد. در یکی از سالن ها اهالی رسانه به دلیل پر بودن صندلی ها ناچار شدند روی زمین بنشینند و در سالن دیگر برخی از اهالی رسانه به دلیل روند کند فیلم ، سالن را ترک نمودند.ناگهان درخت دومین فیلم صفی یزدانیان است که در سه دوره تاریخی روایت می شود .

آن چه در ادامه می‌آید نظرات فعالان رسانه‌ایست که در شبکه‌های اجتماعی یا در پرسش و پاسخ دوستانه مطرح شده است.

خانم میترا لبافی ،خبرنگار: خوب بود فضای متفاوت ولوکیشن متفاوتی داشت وفیلم آپارتمانی نبود. رشت را به خوبی به تصویر کشیده بود . داستانش در انتها خوب در نیامده نبود

مریم جلالی ، مدیر پردیس ملت: روایت یک فیلمساز از یک اتفاق ،صحنه های قشنگی داشت

محمد رضا باقری، منتقد: فیلم ضعیف با فرمی که برای مخاطب قابل تحمل نیست . بعضی شخصیت ها در نیامده بودند .

میلاد دخانچی منقد: فیلمی برای سلطنت طلب ها

زینب فلاح، ستاد خبری جشنواره: پر از خاطره بازی و ریتم یک نواختی داشت.خوابم برد.

مصطفی وثوق کیا، دبیر فرهنگی صبح نو: وناگهان درخت این قدر سرگرم کننده بود که وسطش یک چرت هم زدم. تنهایی انسان معاصر وآروغ روشنفکری این روزها.

محمد صادق علیزاده، دبیر فرهنگی جام جم: بعضی از فیلم ها هم هستن علاوه بر اینکه می خوان از تنهایی انسان معاصر حرف بزنن ف همزمان بی شعوری مخاطب معاصر را هم به نحو بارزی به رخ می کشن.

احسان سالمی، دبیر فرهنگی وطن امروز: ناگهان درخت بی سروته ترین فیلم جشنواره تا به امروز است از اساس مشخص نیست قصه ومسئله اصلی فیلم چیست. ناگهان درخت از فرت کسل کننده بودن بیش از نمایش در سینما می تواند به عنوان قصه شب ولالایی مورد استفاده قرار بگیرد.

سید امیر موسوی، سردبیر رشد جوان: یه جاهایی با نمک ، یه جاهایی خواب آور،امیدوارم حمل بر سواد پایین سینمایی نشه، ولی آخرش گفتم : حالا کلا که چی؟

سجاد مهرگان، سردبیر سینماگرام: شعر حجم است، تغزل های کنار هم چیده شده ، از درخت ، از اسب چوبی ، از تنهایی ، از مادر ، از رشت ، ازتولد وحتی مرگ . اینکه کارگردانی با این تبحر می تواند از زیستن بسراید ، قابل تقدیر است. ناگهان درخت یکپارچه شعر است.

معین احمدیان، روزنامه نگار فرهیختگان: وسط تماشای ناگهان درخت از سالن بیرون اومدن خیلی سخته چون مجبوری بغل دستی ها رو از خواب بیدار نکنی.

بهزاد قبادی، خبرنگار: تمام حرف ناگهان درخت در چهلمین سالگرد انقلاب این بود که زمان مرحوم منفور محمد رضا پهلوی همه چی گل وبلبل بود وهمه شاد وزندگیا شیرین، الان همه پیر وافسرده . اونم در سالگرد چهل سالگی انقلاب.

مهدی مختاری ، نویسنده وکارگردان: اگر مشکل بدخوابی دارید، بروید ناگهان درخت را ببینید. همان یک ربع اول درمان می شوید.

نظرات

  • سیاوش ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۳۶
    0 0
    جناب بهزاد قبادی خبرنگار ؛ لطف کنید اجازه بفرمایید که هرکی نظرش رو بده. قرار نیست که همه چی اونطور که شما می خوای بشه . ابراز نظر آزاده دیگه نه ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.