شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

تعطیلی «خندوانه» تصمیم درستی است

رامبد جوان در نشست خبری برنامه خندوانه

سینماپرس: رامبد جوان در صفحه مجازی خودش از پایان «خندوانه» خبر داد.

به گزارش سینماپرس؛رامبد جوان مجری و تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در حالی اعلام کرده که دیگر این برنامه ساخته نمی‌شود که پیش از این سیدعلی احمدی تهیه‌کننده در گفتگویی با بیان کرده بود: نمایش تئاتر به این «خندوانه» نمی‌رسد ولی بعد از عید نمایش تئاتر را در «خندوانه» بعد از عید نوروز خواهیم داشت.

رامبد جوان شاید به دلیل هجمه‌های زیاد و خالی از ایده شدن اعلام کرده که پایان راه رسیده است. این روزها بسیاری اعتقاد دارند که «خندوانه» هم در کنار دیگر برنامه‌های تلویزیون قرار گرفته و دیگر چیزی برای عرضه ندارد. پیش از این «خندوانه» فقط یک برنامه گفتگو محور مملوء از ادابازی و اتفاقات این چنینی که نخ‌نما شده، نبود و برای مخاطب تفریح و خنده و آموزش را توأمان جلو می‌برد. ولی این روزها هم مهمان‌ها تکراری شده‌اند و هم سوال‌ها پیش‌پا افتاده و هم ادابازی‌ها رنگ و لعابی ندارند.

«خندوانه» به برنامه‌ای تبدیل شده که خواننده‌های نابلد کار و کمدین‌های غیراستاندارد روی آنتن بروند و بستری فراهم شود تا آن‌ها را ببینند. مصداق بارز آن مسعود صابری که بعد از حضورش در برنامه «خندوانه» مسیرش برای اجرای کنسرت هموار شد و آن فجایع هنری اتفاق افتاد. یا گاف‌های دیگر خوانندگی و اجرا و رفتارهای پیش‌پاافتاده هم به جای خودش...! به هر طریق تصمیم، تصمیم درستی بود که رامبد جوان گرفت.

تصمیم رامبد جوان تصمیم درستی بود که در صفحه مجازی‌اش نوشته است: «۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم؛ ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا توانستیم کارهای مهم و با حال با شما انجام دهیم. ان شاالله بعد از عید دیگر در خدمتتان نخواهیم بود. سلامت و پایدار باشید.»

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.