شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

درخواست حسین رفیعی از داوران جشنواره «جام جم»

حسین رفیعی

سینماپرس: مجری «دست‌پخت‌های خودمانی» از داوران جشنواره تلویزیونی جام جم درخواست کرد آثار تنها بر اساس میزان دیده شدن ارزیابی نشود.

به گزارش سینماپرس؛ حسین رفیعی مجری برنامه «دستپخت‌های خودمانی» که در دوره چهارم جشنواره تلویزیونی جام جم تقدیر شد، در خصوص ضرورت برگزاری جشنواره گفت: سال های سال است که این جشنواره برگزار می‌شود و من خودم سعادت این را داشتم که با برنامه‌های مختلف در این جشنواره حضور داشته باشم و برگزاری این جشنواره برای برنامه سازان مایه امیدواری است. همچنین موجب می شود در طول سال تلاش برنامه‌ها دیده شود.

وی در ادامه در خصوص معیار داوری جشنواره بیان کرد: من در طول این چند سال جوایزم را از مخاطبان گرفتم و قیمت مرا مردم تعیین می‌کنند نه تقدیری که انجام می‌شود اما خیلی عوامل برنامه سازی نیاز به دیده شدن دارند و این قدردانی برای من نیز جذاب است.

رفیعی افزود: به عقیده من مدیران و هیات داوران برای ارزیابی آثار باید به همه جهات توجه بکنند؛ همچون زمانی که برای برآورد جلسات متعدد برگزار می‌کنند و الزاما داوری ها براساس پربیننده بودن برنامه نباشد چرا که شاید برنامه‌های دیگری نیز باشد که به لحاظ کیفی تولید شده‌اند اما مخاطب آنچنانی نداشتند؛ بنابراین ساعت پخش و شبکه آن و نکات دیگر برنامه سازی در نظر گرفته شود.

وی در خصوص راز ماندگاری در اجرا اظهار داشت: در این چند سال همکاری با تلویزیون اگه خیلی هم درجه یک نبودم ولی عملکردم به گونه‌ای نبود که از مخاطب واکنش منفی بگیرم. تشکر مردم باعث شده از کاری که انجام دادم احساس کنم کار درستی بوده است. سعی کردم صداوسیما و مخاطبانش را کشوری ببینم چرا که ایران فقط تهران و شهرهای بزرگ نیست ما بسیار بیننده شهرستانی داریم که در خانه‌هایشان یک تلویزیون دارند و وقتی از میان این تعداد شبکه مرا انتخاب میکنند خیلی برایم اهمیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.