دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

فیلم‌های سینمایی ویژه در دهه فجر روی آنتن آی‌فیلم

شبکه آی فیلم

سینماپرس: همزمان با دهه پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه آی‌فیلم برای مخاطبانش در هر چهار کانال خود، فیلم‌های سینمایی ویژه‌ای به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش سینماپرس؛ کانال فارسی این شبکه در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه سه فیلم سینمایی برای مخاطبانش در داخل کشور نمایش می‌دهد.

فیلم سینمایی «استرداد» هجدهم این ماه، سینمایی «ویلایی‌ها» نوزدهم و «شب دهم» در بیستم ماه جاری روانه آنتن می‌شوند. پخش این فیلم‌های سینمایی در هر سه روز رأس ساعت ۲۱  و بازپخش هر کدام در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

آی‌فیلم عربی نیز فیلم‌های سینمایی «بچه‌های آسمان»، «آواز گنجشک‌ها» و «بید مجنون» را به همین مناسبت در روز جمعه نوزدهم بهمن‌ماه، به‌ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران راهی آنتن می‌کند. بازپخش این سه فیلم سینمایی در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت خواهد بود.

کانال آی‌فیلم۲ که از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن، ۱۰ فیلم سینمایی را برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان نمایش می‌دهد، برای پخش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌ترتیب فیلم‌های سینمایی «تاراج» و «تشکیلات» را در نظر گرفته است. همچنین، فیلم‌های سینمایی «سیانور»، «تیرباران»، «ماجرای نیمروز» و «بادیگارد» در هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ویکم بهمن از این کانال فارسی‌زبان پخش خواهند شد.

این فیلم‌های سینمایی هر روز در ساعت ۱۶ به‌وقت تهران، ۱۷ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به وقت دوشنبه روی آنتن قرار می‌گیرند و در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت بازپخش خواهند شد. آی‌فیلم انگلیسی نیز در بیستم بهمن فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» را در ساعت ۰۱:۳۰ به‌وقت تهران و ۲۲  به‌وقت GMT به‌نمایش می‌گذارد و در سه‌نوبت به‌فاصله ۶ ساعت تکرار آن را روانه آنتن خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.