سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

مردم چطور به برنامه های تلویزیون رای بدهند؟

مسعود احمدی افزادی

سینماپرس: دبیر پنجمین جشنواره جام جم اعلام کرد داوری مردمی در زمینه‌های نمایشی، برنامه برتر، ترکیبی، مجری و بازیگران مرد و زن انتخاب می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام جم» صبح امروز (سه شنبه ۱۵بهمن) با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره این جشنواره نکاتی را بیان کرد.

دکتر مسعود احمدی افزادی، دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به اینکه مردم، حرفه ای ترین داوران برنامه های مختلف تلویزیونی هستند، بیان کرد: مردم از طریق کد دستوری #۲۲۲*۳* وارد یک اپلیکیشن می شوند و از طریق کد دستوری #۹۰۰*۳* در بخش آرای مردمی جشنواره می توانند مشارکت کنند و برنامه منتخب خود را انتخاب کنند.

احمدی افزادی بیان کرد: انتخاب مردمی در برنامه «خیابان جام جم» که ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما ساعت ۲۰ از شبکه آموزش ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما و روز بعد ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می شود و مردم از طریق کدهای دستوری که در این برنامه اعلام می شود می توانند برنامه های منتخب خود را انتخاب کنند.

دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم افزود: تلویزیون در ساختارهای مختلف تولیدات متنوعی دارد و جشنواره هایی از این دست مانند ویترینی، بهترین های سیما در طول یک سال را به مخاطبان معرفی می کنند.

وی در ادامه گفت: جشنواره امسال با تنوع کمیسیون ها به بخش های نمایشی، مسابقات، مستند، پویانمایی، آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی، دوبلاژ و آماده سازی، فضای مجازی و بازار تلویزیونی را شامل می شود و مجموع اینها در کنار کمیسیون انتخاب مردمی، امسال، این نوید را می دهد تا تلویزیون نمره بهتری از مردم بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.