پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

بعضی بازیگران گفتند پوشیدن این لباس برای ما هزینه دارد

نشست خبری فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است»

سینماپرس: رضا زهتابچیان در پردیس سینمایی چارسو گفت: «به آنها که بازی در این فیلم را نپذیرفتند می گویم عزیزان من اگر فیلمنامه را خواندید و گفتید باطل است؛ حرفتان حق است. اما اگر خواندید و گفتید «می ترسم بیایم»، نام اش بُزدلی است و اصلا ارزشمند نیست.»

به گزارش سینماپرس؛ اولین فیلم رضا زهتابچیان با نام «دیدن این فیلم جرم است» در جشنواره امسال و در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد. محمدرضا شفاه تهیه کننده این فیلم به همراه رضا زهتابچیان برای معرفی فیلم، روی صحنه حاضر شدند. محمدرضا شفاه پس از خوشامدگویی به حضار از برخی بازیگران این فیلم دعوت کرد تا روی صحنه حضور پیدا کنند. او گفت این بازیگران، در نقش نیروهای پایگاه بسیج ایفای نقش کرده اند و ستاره بازیگری سینما هستند. شفاه ادامه داد: این بازیگران از میان پانصد تا ششصد بازیگری انتخاب شده اند که برای تست بازیگری فراخوانده شدند و جزو بهترین ها برای ایفای نقش هستند. 

علیرضا صالحی دستیار کارگردان فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: فکر می کنم بهترین جایی که می شد این فیلم را تماشا کرد همینجا در میان همکاران مان است. او ادامه داد: این فیلم بعد از نمایش، روتوش می شود. علیرضا صالحی به عوامل سازنده این فیلم و بازیگران جوان و ناشناخته آن به خاطر پذیرش ریسک کار کردن در این فیلم تبریک گفت و اضافه کرد: برخی از دوستان از اینکه در این فیلم حضور داشته باشند ترسیدند و عده ای به هم توصیه کردند که در این فیلم حضور پیدا نکنند. این باعث «خِیر» شد و نتیجه اش معرفی بازیگران غیرچهره به سینمای ایران است.

رضا زهتابچیان، صحبت های صالحی را پی گرفت و گفت: بعضی از بازیگران برای ایفای نقش امیر، دعوت شدند اما بعد از خواندن فیلمنامه پاسخ دادند که پوشیدن این لباس برای ما هزینه دارد.

او از برخی بازخوردها نسبت به شخص او و فیلم اش گله کرد و گفت: دیشب که در یک پردیس سینمایی دیگر حضور داشتم از زبان برخی افراد شنیدم که بهتر است تعداد بازیگرانی که اینگونه نقش ها را نمی پذیرند بیشتر شود! همینجا به آنها که بازی در این فیلم را با این دلیل نپذیرفتند می گویم عزیزان من اگر فیلمنامه را خواندید و گفتید باطل است؛ حرفتان حق است. اما اگر خواندید و گفتید «می ترسم بیایم»، نام اش بُزدلی است و اصلا ارزشمند نیست.

رضا زهتابچیان گفت: ما تلاش کردیم فیلم را به جشنواره برسانیم و نسخه فعلی فیلم به زودی روتوش می شود.

او ادامه داد: فیلمی که امشب نمایش داده شد از نظر فنی، پنجاه درصد چیزی است که انتظار داشته ایم و این مسئله بعد از روتوش مرتفع می شود.

او از مخاطبان فیلم اش درخواست کرد اگر از نظر فنی، مشکلی در فیلم دیدند بعد از تماشای فیلم، با انتقال آن به عوامل سازنده فیلم، در اصلاح «دیدن این فیلم جرم است» او را یاری کنند. 

نام امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، محمود پاک نیت و حمیدرضا پگاه در میان چهره های شناخته شده این فیلم دیده می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.