یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

فیلم/ تیزر جدید «رالی ایرانی» منتشر شد

مسابقه «رالی ایرانی۲»

سینماپرس: سری دوم فیلم- مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سری دوم فیلم - مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان و طراحی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب در حال حاضر مراحل پایانی تدوین را پشت سر می‌گذارد و به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

در این رقابت که با اجرا و داوری فرزاد حسنی و امیرحسین رستمی برگزار شده است، هنرمندانی چون کامبیز دیرباز، نیوشا ضیغمی، کامران تفتی، امیرعباس گلاب، ترلان پروانه، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ‌شاهی، متین ستوده، بهناز شفیعی، سمیرا حسینی، فردین ناجی و بازیگر لبنانی سالی بسما حضور دارند.

 ضبط فصل دوم این فیلم مسابقه که پس از ۶ سال به کارگردانی آرش معیریان در شمال کشور کلید خورد، با اجرای فرزاد حسنی در جزیره قشم ادامه پیدا کرد و پس از ضبط در چندین لوکیشن به پایان رسید. شرکت‌کنندگان نسبت به فصل اول افزایش پیدا کرده‌اند و چهره‌های مختلفی در  فصل دوم به عنوان شرکت کننده حضور دارند. همچنین تفاوت این فصل با فصل دوم  این است که این بار برای عبور از هر مرحله و ورود به مرحله بعد گروه‌های شرکت کننده، یک گروه را به انتخاب خود حذف می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.