یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

نمایش های رادیویی ویژه چهل سالگی انقلاب

رادیو

سینماپرس: شبکه رادیویی نمایش اقدام به تولید تعدادی نمایش و سریال رادیویی جهت بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کرده است که تعدادی از آنها را به مناسبت روز ۲۲ بهمن به روی آنتن می برد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، رادیو نمایش چهل نمایش تک قسمتی و سریال رادیویی تولید کرده است.

رادیو نمایش در سالروز ۲۲ بهمن علاوه بر سریال های مرتبط و نمایش های تک قسمتی، کتاب گویا و برنامه رادیویی «گیومه» با ویژه برنامه «شکوه پیروزی» و «ارغوان هنر» نیز این ایام را به صورت زنده پوشش خواهند داد، همچنین ویژه نمایش هایی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) نیز روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

اسامی و داستان برخی از این آثار در روز ۲۲ بهمن به شرح زیر است:

«نفس آخر» هر روز ساعت ۷:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود که داستان آن را حمیدرضا عباسی نوشته و بهرام سروری نژاد آن را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: تیمسار اسدی و سرهنگ نادری هر دو از مقامات بلند پایه ساواک هستند. آنها در مورد اعتراض های مردمی علیه شاه صحبت می کنند و به دنبال راهکاری برای سرکوب فعالین سیاسی هستند و... .

«نامه ای طوبی» به نویسندگی حمید رضا پورعلی محمد و کارگردانی رامین پورایمان ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن می رود و ماجرای چند دختر جوان است که در فرهنگسرایی در جنوب شهر گروه تئاتر کوچکی اداره می کنند. آنها قصد دارند برای شهادت حضرت فاطمه (س) نمایشی را روی صحنه ببرند.

«پرونده گمشده» ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. گلناز اژدری پاک نویسنده آن است و بهرام سروری نژاد کارگردانی آن را بر عهده دارد. در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: چند ماهی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که امیر صارمی افسر جنایی به درجه سرگردی می رسد. مادر محمود نزد او می رود تا برای تنها پسرش از او کمک بگیرد.

این آثار با هنرمندی بازیگران، افکتور ها، تهیه کنندگان، کارگردانان و صدابرداران رادیو نمایش به تازگی تهیه و تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.