یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

پخش «بالشت‌ها» از تلویزیون در ایام نوروز

سریال نمایش خانگی «بالشت‌ها»

سینماپرس: صداوسیما امتیاز سریال نمایش خانگی «بالشت‌ها» با حضور داریوش فرضیایی را خریده تا این مجموعه را در ایام نوروز به روی آنتن ببرد.

به گزارش سینماپرس؛ «بالشت‌ها» عنوان یک سریال تلویزیونی شبکه نمایش خانگی است که در قالب ۱۵ قسمت روانه بازار شد. حالا اینکه ادامه پیدا کند به چه صورتی خواهد بود به تعبیر مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده‌اش باید دید که چه فضایی به لحاظ فیلمنامه، موقعیت و مباحث مالی فراهم می‌آید تا فصل‌های بعدی روانه بازار شوند. اما در حال حاضر فضل اول «بالشت‌ها» را تلویزیون خریده تا ایام نوروز از شبکه دو سیما روانه آنتن کند.

این کار اتفاق شایسته‌ای است که مخاطبین مناطق محروم و شهرستان‌ها هم می‌توانند از مشاهده این اثر بهره ببرند. چرا که احتمالاً به لحاظ دسترسی مالی و بودجه‌ای موفق به تماشای این سریال کودکانه نشده‌اند. مجموعه‌ای که به قول تهیه‌کننده‌اش توانست با پرداخت‌های خاصی در شبکه نمایش خانگی به یک مجموعه پرطرفدار تبدیل شود. در این مجموعه ۱۵ عروسک در فضای خاص به مخاطبان معرفی شدند.

داستان مجموعه «بالشت‌ها» با بازی داریوش فرضیایی این‌گونه روایت می‌شود: «بالشت‌ها» از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم‌ها به ستوه آمده‌اند و بر علیه آدم‌ها اعلان جنگ می‌کنند.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.