یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

تجدید میثاق صداوسیما با آرمان‌های امام خمینی(ره)

تجدید میثاق رسانه ملی با آرمان‌های امام راحل (ره)

سینماپرس: در آستانه روز ۲۲ بهمن، رئیس رسانه ملی و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش سینماپرس، عبدالعلی علی عسکری به همراه جمعی از معاونان و مدیران رسانه ملی صبح امروز بیست و یکم بهمن ضمن حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

رییس سازمان صدا و سیما پس از انجام مراسم اهدای تاج گل در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی‌ گفت: انقلاب اسلامی ایران به نقطه عطفی در تاریخ بشریت تبدیل شده است، انقلابی که برگرفته از تفکر ناب امام راحل (ره) توجه به انسان و اتکا به خداوند متعال را مورد توجه قرار داده است.

علی عسکری با اشاره به پایه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: توحید و دینمداری یکی از  پایه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی‌ بود و افتخار ما در رسانه ملی توجه به موضوع دینمداری است.

وی عدالت خواهی را دومین پایه شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اسلام و عدالت خواهی در دنیا شکل گرفته است و در دیدگاه امام (ره) اصلی ترین دلیل برای تشکیل حکومت اسلامی عدالت گستری آن است.

رئیس رسانه ملی اصل ولایت فقیه و توجه به آن را از پایه‌های دیگر شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: موضوع ولایت فقیه از اصلی ترین موضوعات در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی‌ گفت: هر ساله حضور پر شور مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، انقلاب و نظام را تضمین کرده است چرا که این انقلاب و نظام از آن خود مردم است و با حضور آنها تجلی می یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.