شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

برگزاری دوره آموزشی پیچینگ در رویازی

 نخستین رویداد پیچینگ انیمیشن ایران با عنوان «رویازی»

سینماپرس: شرکت کنندگان در رویداد رویازی در حال حاضر از فرصت حضور در دوره آموزشی دو هفته ای پیچینگ بهره می برند و در پایان برای پیچِ نهایی آماده خواهند شد.

به گزارش سینماپرس، دوره آموزشی پیچینگ به مدت ۲ هفته به میزبانی مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری و با حضور سیاوش جمالی و عطا مهراد به عنوان مربی برگزار می‌شود و تمام شرکت کنندگان پذیرفته شده در رویداد رویازی به صورت گروهی و انفرادی در کلاس‌های آن شرکت خواهند کرد.

بعد از اتمام این دوره‌ها که تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، تمامی شرکت کنندگان در یک جلسه پیش‌ارائه (pre pitch) مجددا ارزیابی می‌شوند تا برای پیچِ نهایی آماده شوند. با مشارکت فعال و اعتماد بخش خصوصی به این رویداد، انجمن‌های مردم نهادی همچون انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، انجمن صنفی کارفرمایی صندوق‌ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر، انجمن تولید کنندگان نوشت افزار و انجمن صنفی VOD و IPTV در جلسه پیش ارائه پیچینگ حضور خواهند داشت و نمایندگان آنها از نزدیک شاهد تلاش تولیدکنندگان انیمیشن برای ارائه آثارشان هستند.

این جلسه پیش ارائه هفته آینده و در روزهای نهایی بهمن ماه و همزمان با انتهای دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، پیچِ اصلی شرکت کنندگان در رویازی نیز از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ اسفند و همزمان با جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.