شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

بازدید میلیونی تیزر «یخ زده۲» +فیلم

انیمیشن یخ زده 2

سینماپرس: مخاطبان انیمیشن های کمپانی دیزنی از انتشار تیزر قسمت دوم انیمیشن پرفروش «یخ زده» با ۲۰میلیون بار بازدید، استقبال کردند.

به گزارش سینماپرس، کمپانی دیزنی ۲ روز پیش از نخستین تیزر قسمت دوم انیمیشن «یخ زده» رونمایی کرد. کلیپی که به فاصله ۴۸ ساعت بیش از ۲۰ میلیون بار فقط روی اکانت رسمی کمپانی دیزنی در وبسایت یوتیوب دیده شده است. گفته می شود با احتساب وبسایت ها و راه های دسترسی دیگر این کلیپ در ۲۴ ساعت نخست بیش از ۱۱۶ میلیون بار دیده شده که برای یک انیمیشن دستاورد بسیار بزرگی است و «یخ زده ۲» را نیامده صاحب رکورد کرد. پیش از این در میان آثار دیزنی، «شگفت انگیزان ۲» با ۱۱۳ میلیون بیینده رکوردار بود که حالا در رتبه دوم قرار گرفته است.

در ابتدای این تیزر ۲ دقیقه ای کاراکتر السا را در شرایطی می بینیم که می خواهد با ایجاد یخ روی یک اقیانوس برای خودش مسیری فراهم کند. بعدتر او را همراه با خواهرش آنا و دوستشان کریستوف می بینیم که در گیر ماجراجویی خاصی بیرون از آرندل شده اند. «یخ زده ۲» مثل قسمت نخست آن توسط جنیفر لی و کریس باک کارگردانی شده است. این دو بعد از ساخت «یخ زده» نه تنها اسکار بهترین انیمیشن سال را به خودشان اختصاص دادند بلکه شرایطی را فراهم آوردند تا کریستین اندرسون لوپز و رابرت لوپز هم جایزه بهترین ترانه را برای «رهایش کن» از این انیمیشن به دست آوردند و حالا با توقعات زیادی رو به رو هستند. انیمیشن «یخ زده ۲» روز ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود. گفتنی است قسمت نخست این مجموعه در سال ۲۰۱۳ با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و بیش از ۱.۲۷۶ میلیارد فروخت.

*تسنیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.