دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

نمایش «کژال» در جشنواره فیلم بنگلور

کژال

سینماپرس: فیلم سینمایی «کژال» ساخته نیما یار در دومین حضور بین المللی اش در دو بخش برندگان جایزه نتپک و country focus جشنواره فیلم بنگلور به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در دومین حضور بین المللی اش در دو بخش برندگان جایزه نتپک و country focus یازدهمین دوره جشنواره فیلم بنگلور به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره بین المللی بنگلور هر ساله در ماه فوریه با حضور فیلم هایی که صاحب جوایز بین المللی هستند در شهر بنگلور پایتخت ایالت کارناتاکا که مهمترین مرکز فرهنگی و هنری کشور هند است، برگزار می شود.

فیلم «کژال» داستانی واقعی از دختری دانشجو است که در مرز کردستانِ ایران و عراق ناچار به کولبری می‌شود، در شرایطی سخت میان کولبرها و مناطق ناامن مرزی کردستان ایران و عراق تهیه شده است.

‎فیلم‌نامه «کژال» با بازی سمیرا زکائی و مریم بوبانی، توسط آرمین ایثاریان و طرحی از نیما یار به نگارش در آمده است و پخش بین المللی این فیلم برعهد کمپانی ««ArtHouse Cinematheque»به مدیریت مرجان علیزاده در کانادا است.

‎دیگر عوامل فیلم «کژال» عبارتند از: مدیران فیلمبرداری: امیر علی ویسی، افشین علیزاده، تدوین: سینا دور اندیشان، آهنگساز: امید رئیس دانا، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمد شاهی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پور اسفندیانی، طراح پوستر و عنوان بندی: آرمان خرمک

گفتنی است فیلم کژال پیش از این جایزه بهترین فیلم آسیا از سوی هیات داوران نتپک NETPAC در جشنواره رده الف «شب های سیاه تالین» را دریافت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.