دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

آغاز پخش «نگهبان زمین» از شبکه پنج سیما + عکس

سریال «نگهبان زمین»

سینماپرس: با خاتمه نمایش سریال خارجی" فقط رد پول را بگیر"، شبکه پنج سیما در شب های آینده سریال ۷ قسمتی " نگهبان زمین" را به روی آنتن می فرستد.

به گزارش سینماپرس، «نگهبان زمین» کاری از سیمای خراسان شمالی به تهیه کنندگی و کارگردانی علی میری رامشه و نویسندگی فهیمه سلیمانی و علی دلبر در ۷ قسمت ۵۵ دقیقه ‌ای تهیه و تولید شده است.

سریال «نگهبان زمین» با بازی نیما شاهرخ شاهی، سیاوش طهمورث و شیوا خسرومهر در استان خراسان شمالی تصویربرداری شده است.

همه سکانس‌های این مجموعه تلویزیونی هفت قسمتی با توجه به واقع شدن منطقه حفاظت شده "میاندشت" (محل زیست یوزپلنگ آسیایی ) در شهر جاجرم خراسان شمالی، در این شهر فیلمبرداری شده است .

این مجموعه، داستان زندگی محیط بان جوانی است که در زندگی شخصی خود دچار تردیدهایی شده است و ماجراهای زندگی وی، تمرکز محیط بان جوان را از کار و پیشه اش گرفته و دچار اتفاقاتی می‌کند که…

فرهاد مهادیان، نیلوفر شهیدی، افسانه ناصری، حسین باقریان، حسین توشه، شیوا خسرومهر، کاوه آهنگر، متین گودرزوند، مریم آردیش، مرتضی رحیمی، بهمن فراهانی، باقر شکوهی فرو بازیگران خردسال: فائزه‌پور رجب و امیر محمد ترکاشوند و فاطمه رضوی نیا با حضور سیاوش طهمورث، رضا توکلی و امیر وثوقی و با هنرمندی علیرام‌نورایی و نیما شاهرخ شاهی بازیگران اصلی این سریال هستند .

اولین قسمت "نگهبان زمین" سه شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.