دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۸

با حکمی از سوی امیر خوراکیان؛

سید محمد سادات اخوی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری شد

سید محمد سادات اخوی

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی حکمی، سید محمد سادات اخوی را به سمت معاون هنری این سازمان منصوب کرد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر خوراکیان در جلسه تودیع و معارفه معاون هنری سازمان اظهار داشت: حمایت از هنرمندان و تکریم آن ها از وظایف سازمان است که سهم آن در ادامه فعالیت معاونت هنری، 30 درصد خواهد بود و 70 درصد بقیه منابع و انرژی معاونت، باید صرف تولید وارائه آثار هنری برای مخاطب شود. مخاطبی که نه تنها در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ، که در بوستان ها و سایر محافل شهری باید یافت شود.

خوراکیان تاکید کرد که رشته ای از هنر را نمی توان حذف و یا جایگزینی برایش پیدا کرد اما می توان با جهت گیری صحیح، از آن استفاده صحیح نمود و درباره انتصاب سادات اخوی گفت: تجربه های پیشکسوتان ارزشمند است و محترم و باید از آنها در شناخت مسیر استفاده کرد اما برای راهبری مجموعه، این نسل جوان است که با توجه به چابکی ونوع نگاهی که دارد، می تواند کارساز باشد. از این رو انتصابات اخیر که به واقع با وسواس و دقت بسیاری صورت گرفت، منجر به دعوت از جوانان پرتلاش و همفکر شد. آقای سادات اخوی از جمله این افرادند.

خوراکیان با اشاره به فعالیت های پیش از این سادات اخوی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: «شایسته است که تا حد توان از افرادی استفاده کنیم که شناخت کافی نسبت به سازمان داشته باشند. مخصوصا در حوزه معاونت هنری که می بایست فعالیت هایش برای عرضه در مناطق و مراکز طراحی و اجرا شود و این ویژگی هم در ایشان یافت می شود چون از خانواده سازمان هستند.

سادات اخوی، 55 عنوان کتاب، روانه بازار نشر کرده و 20 کتاب نیز در مرحله آماده چاپ و یا نگارش دارد. او دستی هم درفعالیت مطبوعاتی دارد و سردبیر یا عضو هیات تحریریه 28 نشریه بوده است. نویسندگی و اجرای برنامه های تلویزیونی، برگزیده شدن در 9جشنواره مطبوعاتی، فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت های وی است.

او ریاست فرهنگسرای نوجوان و مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه18 در سال 81 و مدیریت آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را تا سال 87 برعهده داشته است.

همچنین طی احکام جداگانه ای از سوی خوراکیان، هادی منبتی به سمت مشاور رییس سازمان و دکترعلی اکیر عصارنیا به سمت مدیر دفتر مطالعات فرهنگی شهر تهران منصوب شد. عصارنیا پیش از این معاون فرهنگی سازمان ملی جوانان بوده است.

انتهای پیام/ن.ف/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.