سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

پخش مستند «روایت رهبری» از شبکه های یک و مستند + تیزر

مستند «روایت رهبری»

سینماپرس: پخش مستند «روایت رهبری» تولید شبکه مستند سیما با موضوع آغاز رهبری حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از چهارشنبه روی آنتن شبکه های یک و مستند می رود.

به گزارش سینماپرس؛ «روایت رهبری» با همکاری موسسه پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی در سه قسمت حدود ۵۰ دقیقه‌ای ساخته‌شده است و با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده‌ای، ماجرای انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب را روایت می کند.

این مستند از تصاویر آرشیوی دیده نشده‌ای از اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۴ خرداد ۶۸ و مباحثات صورت گرفته در این اجلاس، برای نخستین بار رونمایی می‌کند و اسناد اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۵ مرداد سال ۶۸ نیز برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شوند.

استعفای آیت‌الله منتظری، چگونگی پذیرفتن این استعفا توسط امام خمینی (ره) و بررسی آن در اجلاس مجلس خبرگان، اصل ولایت‌فقیه و چگونگی ورود آن به قانون اساسی، ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) و انقلاب و دلایل انتخاب ایشان برای رهبری و ... از جمله مباحثی است که در این مستند به آن‌ها پرداخته ‌شده است.

این مستند که با نگاهی تبیینی و دقیق به وقایع این برهه از زمان پرداخته است، چهارشنبه تا جمعه، ۱ تا ۳ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک و ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود.

گفتنی است این مستند روز بعد ساعت ۱۵ از شبکه مستند بازپخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.