شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

فردوسی پور:

رای مردم بهترین قدردانی از یک برنامه ساز است

عادل فردوسی پور

سینماپرس: تهیه کننده و مجری برنامه ورزشی «نود» گفت: رای مثبت مردم در بخش مردمی جشنواره جام جم بهترین قدردانی برای یک برنامه ساز است و می تواند انرژی لازم را برای ادامه فعالیت به برنامه ساز و عوامل یک برنامه بدهد.

به گزارش سینماپرس، عادل فردوسی پور مجری برنامه «نود» که امسال جزو برنامه‌های شاخص بخش مردمی و کاندیدای دریافت جایزه در جشنواره تلویزیونی جام جم است، درباره ضرورت برگزاری این جشنواره بیان کرد: در پایان هر سال ارزیابی برنامه‌های صدا و سیما صورت می گیرد و تقدیر از برنامه‌های برتر صدا و سیما اتفاق مثبتی است که باعث ایجاد انگیزه برای برنامه سازها می‌شود.

وی مهم‌ترین ویژگی ماندگاری برنامه «نود» صداقت دانست و عنوان کرد: وابستگی نداشتن به هیچ تیم، گروه و جریان خاص و البته تلاش مستمر برای نور افکن انداختن روی فسادها و نقاط تاریک فوتبال در این زمینه بسیار مهم بوده است.

فردوسی پور تصریح کرد: همیشه سعی کردیم هیجان و جذابیت ذاتی فوتبال را به خانه‌های مردم بیاوریم و در کنار آن با صحبت درباره کاستی‌ها و فسادهای موجود در فوتبال، و از جایگاه رسانه نسبت به اصلاح وضع موجود وظیفه مان را انجام بدهیم.

این مجری در خصوص ارتقای سطح کیفی جشنواره گفت: اگر در تبلیغ جشنواره و برنامه‌ها بهتر و جذاب‌تر عمل شود مشارکت بیشتری از سوی مخاطب دیده می‌شود و حضور آن‌ها پر رنگ‌تر خواهد بود.

او درباره تاثیر برنامه‌های ترکیبی به ویژه ورزشی در افزایش جذب مخاطب اظهار داشت: در کشور ما علاقه بسیار زیادی به ورزش و به خصوص فوتبال وجود دارد. جمعیت چند ده میلیونی علاقه‌مند به فوتبال داریم که به شدت پیگیر این رشته ورزشی و برنامه‌های مرتبط با آن هستند؛ بنابراین هر چه در این حوزه برنامه‌های بهتر و جذاب تری ساخته شود به طور مستقیم به جذب مخاطب کمک می‌کند.

فردوسی پور اظهار داشت: در چند سال گذشته به استانداردهای جهانی در برنامه سازی ورزشی نزدیک‌تر شدیم، اما هنوز از نظر زیر ساخت‌ها، ایده و اجرا فاصله قابل توجهی وجود دارد و جای کار در این زمینه زیاد است.

مجری برنامه ورزشی «نود» در پایان درباره بخش مردمی جشنواره جام جم و انتخاب برترین‌ها از طریق رای مردم، عنوان کرد: این اتفاق بسیار مثبت است که بهترین‌ها با نظر مردم که مخاطبان ما هستند، انتخاب می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.