شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

تمدید مهلت ارسال داستان به جشنواره زاینده رود

فراخوان سومین جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود

سینماپرس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: مهلت ارسال داستان به سومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود تا پایان روز ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، داریوش اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به درخواست مکرر داستان‌نویسان و علاقمندان جهت تمدید مهلت ارسال آثار داستان کوتاه، دبیرخانه جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود این زمان را تا ۳۰ فروردین ماه ۹۸ تمدید کرد.

وی افزود: پیش از این، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اول اسفندماه ۹۷ اعلام شده بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان ادامه داد: تاکنون دانشجویانِ دانشگاه هایِ سراسر کشور، آثار بسیاری را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و به احتمال فراوان این تعداد تا پایان مهلت تمدید شده افزایش می‌یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در این جشنواره دیگر تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین ماه آخرین مهلت برای علاقمندان به شرکت در این جشنواره است و پس از آن آثار ارسالی وارد مرحله داوری خواهد شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره جایگاه خود را در میان داستان‌نویسان و دانشجویان سراسر کشور پیدا کرده است و توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

گفتنی است؛ ثبت‌نام در جشنواره از طریق سامانه ثبت‌نام جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به نشانی http://reg.jdisf.ac.ir/  انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند آیین‌نامه و جزئیات مربوط به جشنواره را در این سامانه مشاهده کنند.

برای بخش آزاد، زاینده‌رود و دانشجویان خارج از کشور، ۵۰۰۰ کلمه و برای بخش داستان کوتاهِ کوتاه، ۱۰۰ کلمه در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه آثار ارسالی نباید در جای دیگری منتشر شده باشند.

در بخش آزاد، برای نفر اول ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و به نفرات چهارم تا هفتم نیز جوایزی اهدا می‌شود. در بخش زاینده‌رود، ۳۰ میلیون ریال، داستان کوتاه کوتاه، ۱۰ میلیون ریال و دانشجویان ایرانی خارج از کشور، ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.