دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

بازگشت گوهر خیراندیش به صحنه تئاتر پس از ۱۱ سال دوری

گوهر خیراندیش

سینماپرس: گوهر خیراندیش در آخرین روزهای تمرین کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» به جمع بازیگران این اثر پیوست.

به گزارش سینماپرس، گوهر خیراندیش بازیگر با سابقه کشور پس از یازده سال دوری از صحنه تئاتر به عنوان بازیگر نمایش «هفت شهر عشق» معرفی شد. این اثر اواخر همین هفته در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه خواهد رفت.

خیراندیش در سال ۸۶ و با حضور در نمایش«ملاقات بانوی سالخورده» حمید سمندریان آخرین تجربه تئاتر خود را روی صحنه داشت و حضور در «هفت شهر عشق» بازگشت این هنرمند حوزه بازیگری پس از یازده سال به صحنه خواهد بود.

«هفت شهر عشق» از ۸ اسفند در سالن اسپیناس پالاس به صحنه می رود و ۷ اسفند نیز مراسم خصوصی جشن آغاز این نمایش در همین سالن با حضور همه بازیگران و عوامل برگزار خواهد شد. 

محمد معتمدی و روزبه نعمت الهی خوانندگان این کنسرت نمایش هستند و محمدرضا عقیلی سرپرستی ارکستر بزرگ این اجرا را بر عهده خواهد داشت.
ژاله صامتی، سیما تیرانداز، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازیگران «هفت شهر عشق» هستند که محمد حاتمی نیز کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

محمدامیریاراحمدی نویسنده، یاسر خاسب طراح حرکت فرم، نوید فرح مرزی طراح گریم و اصغر نژاد ایمانی طراح لباس، داریوش پیرو طراح صحنه از دیگر عوامل این برنامه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.