یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

خوانش متفاوت از فیلم ها تا کجا!/ وقتی آقای دبیر فرافکنی می کند

ابراهیم داروغه زاده در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: دبیر جشنواره فیلم فجر در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان با استدلال هایی نامعقول در راستای تطهیر فیلم های جشنواره فیلم فجر برآمد.

به گزارش سینماپرس داروغه زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشتند: امکان ندارد فیلمی ساخته شود که زیر سوال برنده شرع اسلام، در ضدیت با بنیان خانواده و مغایر با سیاست های نظام و انقلاب باشد! معاون نظارت و ارزشیابی سینما گفت تصور و خوانش افراد از فیلم ها متفاوت است!

ای کاش ایشان توانایی شیوع نوع خوانش مدنظر خود را که منجر به برداشت های بسیار مثبت شده، به اقشار جامعه نیز داشته باشند تا بدین طریق نگرانی ها و دغدغه های صاحب نظران عرصه فرهنگ برطرف شده و مضاف بر آن آسیبی متوجه مردم نشود!

عجیب است که جناب داروغه زاده چنین ادعایی را با استناد به وجود افراد مورد وثوق، در شورای نمایش مطرح می کنند، در صورتی که با نگاهی سطحی و عوامانه به محتوا و حتی موضوع بسیاری از فیلم ها، حصول دریافتی متفاوت از ایشان بدیهی به نظر می رسد، البته محرز است که مقصر مشکلات عدیده سینمای ایران، بر عهده مسئولین کنونی نیست اما منکر شدن عدم وجود فیلم هایی در ضدیت با محتواهای بیان شده توسط ایشان، جای بسی تأمل است، گویا ایشان یا از محتوای فیلم ها آگاهی ندارند و یا سایرین مشکل جدی خوانش دارند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.