سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

چاپ اول خاطرات رهبر انقلاب ۳روزه تمام شد

کتاب «إنّ مع الصبر نصراً»

سینماپرس: کتاب «إنّ مع الصبر نصراً»، خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب به‌زبان عربی است که از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به‌تازگی منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، چاپ نخست خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب که به‌تازگی به‌زبان عربی منتشر شده، تنها در ۳ روز به اتمام رسید. قرار است بنا به درخواست عراقی‌ها، توزیع این اثر در بازار کتاب این کشور نیز آغاز شود.

کتاب «إنّ مع الصبر نصراً»، خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب به‌زبان عربی است که از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به‌تازگی منتشر شده است. تمرکز عمده خاطرات نقل‌شده در این کتاب، بر دوران مبارزات معظم‌له در سال‌های پیش از انقلاب، دستگیری و زندانی شدن‌شان در زندان‌های شاه است؛ هر چند خاطراتی از دوران کودکی ایشان نیز نقل شده است. این اثر همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کشور لبنان رونمایی و توزیع شد. ذکر خاطرات از زبان ایشان بر اهمیت کتاب افزوده و سبب استقبال گسترده در کشور لبنان شده است به‌طوری که طی ۳ روز پس از رونمایی، چاپ نخست این اثر که در ۵ هزار نسخه منتشر شده بود، به اتمام رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.