سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

بازیگر سریال «آنام»:

انتخاب مردمی، اهمیت جشنواره جام جم را بالاتر می‌برد

عبدالرضا اکبری

سینماپرس: عبدالرضا اکبری گفت: ارزیابی عوامل برنامه ساز به واسطه نگاه و پسند مردم اهمیت جشنواره تلویزیونی جام جم را بالا می‌برد.

به گزارش سینماپرس، عبدالرضا اکبری بازیگر سریال «آنام» درباره جشنواره تلویزیونی جام جم و عملکرد این جشنواره گفت: به اعتقاد من ارزیابی آثار تلویزیونی در این جشنواره اهمیت ویژه‌ای دارد و در رشد کیفی آثار بسیار کمک کننده است.

این بازیگر تلویزیون درباره جایگاه بخش مردمی جشنواره تصریح کرد: تمام کسانی که در این حوزه فعالیت کردند از جمله مجریان، بازیگران، برنامه‌های مختلف ورزشی، نمایشی و سریال‌های متعدد، توسط مردم انتخاب می‌شوند و به واسطه نگاه و پسند مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و این اتفاق اهمیت این جشنواره را بالا می‌برد.

وی درباره میزان تاثیرگذاری و انگیزه‌دار بودن این جشنواره به خصوص برای نسل‌های جوان‌تر اظهار کرد: این جشنواره همین الان هم تاثیرگذار بوده است، اما با توجه به وقفه‌ای که در دوره‌های گذشته پیش آمد اگر این جشنواره هرساله برگزار شود، باعث می‌شود در این عرصه نگاه تازه‌ای شکل بگیرد تا افراد بتوانند کارشان را ارتقا بدهند و این رقابت سالم موجب رشد فرهنگی می‌شود.

اکبری در پایان درباره سریال «آنام» و موفقیت آن در جشنواره جام جم گفت: من نمی‌دانم سریال «آنام» چه مقدار توانسته به اندازه سریال‌های دیگر به لحاظ اجرا، مضمون و محتوا توفیق کسب کند و بیننده خوبی داشته باشد. اما زمانی که این سریال در بخش‌های مختلف ارزیابی می‌شود، نشان دهنده این است که جزو سریال‌های پربیننده بود و یک سری ویژگی‌های خاصی داشته است که توانسته در جشنواره کاندیدا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.