چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

پیام حمزه‌زاده به جشنواره «فیلم ۱۰۰»:

توجه به ابزارهایی تازه و خلاقانه‌تر نیاز سینمای امروز است

محمدحمزه زاده

سینماپرس: «محمد حمزه‌زاده» رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در پیامی نوشت: آرزوی همه ما رشد فیلمسازانی است که تعهد و تخصص را پیوند بزنند و در دوران تازه حیات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، و آغاز عصر تازه انقلاب در چهل سالگی، پرچمدار سینمای معنوی و اخلاقی باشند.

به گزارش سینماپرس؛ محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری همزمان با آغاز این رویداد سینمایی و جشن سینماگران جوان کشور طی پیامی به این جشنواره نوشت: «هنر امروز، برای جاودان شدن و برقراری ارتباط با جامعه‌ای که درگیر سرعت و شتاب است، چاره‌ای ندارد جز توجه به ابزارهایی تازه و روش‌هایی خلاقانه‌تر.

جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰»، مسیری است که بیش از ده سال پیموده شده و اکنون در روند رشد، شکفتگی و بالندگی خود قرار دارد. نهال تنومند فیلم‌های اخلاقی، قلب مخاطبانی را تسخیر کرده که هنر را برای تعالی روح و جان می‌خواهند و سینما برایشان ابزاری است تا از اخلاق سخن بگویند.

آرزوی همه ما رشد فیلمسازانی است که تعهد و تخصص را پیوند بزنند و در دوران تازه حیات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، و آغاز عصر تازه انقلاب در چهل سالگی، پرچمدار سینمای معنوی و اخلاقی باشند.

جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، زمینه رشد و نمو سینماگرانی است که این هنر صنعت جذاب را با محتوایی عمیقاً مذهبی و دینی و مفاهیم شریف اجتماعی و فرهنگی به ضیافت چشمان مخاطبان می برند.

تردید نداریم که از رهگذر این حرکت خوب سینمایی نسل جدیدی از فیلمسازان و سینماگران متولد می‌شوند که در آینده سینمای این مرز و بوم افتخار می‌آفرینند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.