چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

تغییر دوباره کارگردان «پسران سپیدرود»

اسدالله اعلایی

سینماپرس: تهیه کننده سریال تلویزیونی «پسران سپیدرود» با اشاره به تغییر دوباره کارگردان این مجموعه گفت: «ین سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و برخی از بازیگران نیز انتخاب شده بودند، اما با حضور کارگردان جدید احتمال تغییر در بازیگران نیز وجود دارد. »

به گزارش سینماپرس، «اسدالله اعلایی» تهیه کننده سریال «پسران سپیدرود» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره مراحل تولید این سریال گفت: به تازگی تغییرات زیادی در این سریال انجام دادیم که یکی از آنها تغییر کارگردان است و به امید خداوند اوایل سال آینده سریال کلید می‌خورد. 

وی ادامه داد: بخشی از فیلم‌نامه این سریال بر اساس تغییر کارگردان دستخوش تغییراتی شده و قرار است «پسران سپیدرود» در شهر دیگری در شمال کشور مقابل دوربین برود تا بتوانیم در دهه فجر سال آینده به پخش برسیم. 

این تهیه کننده همچنین افزود: این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و برخی از بازیگران نیز انتخاب شده بودند، اما با حضور کارگردان جدید احتمال تغییر در بازیگران نیز وجود دارد. 

 حسن هدایت و پرویز شیخ طادی کارگردان‌های قبلی سریال «پسران سفیدرود» بودند که هر کدام بنا به دلایلی از این پروژه جدا شدند. 

این مجموعه تلویزیونی که هم زمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران توسط مرکز سیما فیلم تولید می‌شود، داستان نوجوانی به نام «امیرحمزه» در روستای پاشاکی درشمال کشور را نشان می‌دهد. امیرحمزه بایاری پدربزرگ انقلابی و دوستان مبارز زندانی‌اش به آگاهی انقلابی می‌رسد و طی حوادثی در مسیر مبارزه با حکومت پهلوی قرار می‌گیرد. او می‌فهمدکه دفاع ازاعتقادات دینی، استقلال و آزادی هزینه دارد و باید از جان مایه گذاشت.

فیلمنامه «پسران سفیدرود» توسط فرهاد پورسعیدی در ۲۶ قسمت، براساس رمانی به همین نام، نوشته محمدرضا محمدی پاشاک به نگارش درآمده است. اسدالله اعلایی تهیه کننده این سریال پیشتر تهیه کنندگی برنامه موفق «نیمرخ» و همچنین حسن هدایت کارگردانی سریال «نزدیکی‌های بهشت» را در کارنامه کاری خود داشته‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.