جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

«ریسِت» ساخته می شود

محمدرضا لطفی منتقد سینما*

سینماپرس: محمدرضا لطفی در دومین تجربه بلند سینمایی خود، «ریسِت» را به تهیه کنندگی امیرسید زاده می سازد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده، پس از دریافت پروانه ساخت، پیش تولید خود را در تهران پشت سر می‌گذارد تا پس از انتخاب بازیگران و لوکیشن‌ها، در هفته‌های آینده وارد مرحله فیلمبرداری شود.

عوامل این فیلم در حال مذاکره با چند چهره سینمایی و تئاتری برای ایفای نقش اول فیلم هستند که به زودی قطعی خواهد شد. «ریست» دومین تجربه محمدرضا لطفی پس از فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» است.

در توضیح این فیلم آمده است: «فیلمنامه ریست که نویسندگی آن نیز برعهده لطفی است و با فرم و شمایل جدیدی ساخته خواهد شد، از ساختار متفاوت و زاویه‌ای نو برخوردار است و پیچیدگی‌های جالبی دارد که در سینمای ایران تجربه نشده و حدود یک سال تحقیق و پژوهش آن به طول انجامیده و دو سال هم نگارش آن زمان برده است.»

محمدرضا لطفی سال‌ها به عنوان منتقد و نویسنده سینمایی در مطبوعات و رسانه‌های دیداری و شنیداری فعالیت داشته و امیر سیدزاده تهیه‌کننده این فیلم نیز پیش از این آثاری همچون «مادر قلب اتمی»، «تنها دوبار زندگی می‌کنیم»، «زندگی جای دیگری است»، «آمین خواهیم گفت» را تهیه کرده و در سال جاری هم سه فیلم «سهیلا شماره ١٧»، «ناخواسته» و «پاسیو» را روی پرده سینماها داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.