یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

علی قربانی مطرح کرد:

۱۷ اسفندماه آخرین مهلت شرکت در آرای مردمی جشنواره «فیلم ۱۰۰»/ تقدیر از یک فیلم برگزیده مردمی همزمان با آغاز «هفته هنر انقلاب»

علی قربانی در نشست خبری دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰

سینماپرس: شرکت در آرای مردمی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ تا ۱۷ اسفندماه (روز جمعه) در سایت آپارات ادامه دارد و از یک فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران همزمان با آغاز هفته «هنر انقلاب» تقدیر خواهد شد.

به گزارش سینماپرس؛ علی قربانی دبیر دوازهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، در خصوص مشارکت سایت آپارت در   جمع آوری نتایج آرای مردمی فیلم های این جشنواره گفت: بر اساس  تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره ، یک جایزه به فیلم منتخب از نگاه تماشاگر در همه آثار راه یافته به تمام بخش های جشنواره تعلق خواهد گرفت . براین اساس علاوه  جمع آوری  آرای مردم حاضر در سالن های اکران فیلم ، با مشارکت سایت آپارات شرایطی فراهم شده است که با اشتراک فیلم ها در این سایت، مخاطبان مجازی نیز در این رای گیری شرکت کرده و بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

وی افزود: دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰  از ۸ الی ۱۰ اسفندماه در سینمای آزادی  برگزار شده است، و مخاطبانی که موفق به حضور در این جشنوراه نشده اند تا ۱۷ اسفندماه (روز جمعه ) فرصت دارند در آرای مردمی سایت آپارات  http://aparat.com/۱۰۰fest شرکت کرده و فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز هفته «هنر انقلاب»  در اواخر فروردین  ۹۸ ،از فیلم برگزیده در بخش نگاه تماشاگران تقدیر خواهد شد .

وی ادامه  داد:  با بارگذاری فیلم های راه یافته به جشنواره در سایت آپارات امکان دسترسی کابران به فیلم های دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ فراهم شده و به منظور حفظ حقوق فیلمسازان امکان دانلود فیلم ها از سایت ، مسدود شده است.

دبیر دوازهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰در پایان اظهار داشت : در توافق با سایت آپارات، در نظر داریم سهم فیلمسازان از درآمد حاصل از تبلیغات در تیزر فیلم ها در این سایت را به صاحبان اثر اختصاص دهیم.

گفتنی است اطلاعات مربوط به این خبر در روز گذشته  (۱۱ اسفندماه) از جانب روابط عمومی سایت آپارات به اشتباه در رسانه ها منتشر شده است .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.