سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

از سوی اداره کل هنرهای نمایشی منتشر شد

تازه‌ترین آمار فروش تالار هنر و تماشاخانه سنگلج

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: تازه‌ترین آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی به استثنای مجموعه تئاتر شهر تا جمعه ۱۰ اسفند مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، تازه‌ترین آمار فروش تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا جمعه ۱۰ اسفند مشخص شد.

با توجه به برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مدت دو هفته (از ۲۲ بهمن تا چهارم اسفند) و میزبانی مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج از این رویداد، آمار ارائه شده از سوی تماشاخانه سنگلج مربوط به روزهای آغازین ۲ نمایش «وقایع اتفاقیه» و «طریقه حکومت گجرخان» است که اجرای خود را با پایان جشنواره، به ترتیب از چهارشنبه هشتم و پنجشنبه نهم اسفند آغاز کردند.

آمار فروش مجموعه تئاتر شهر که با پایان جشنواره، از جمعه دهم اسفند میزبان «یک هفته راه رفتن در بهشت» در سالن قشقایی و از یکشنبه ۱۲ اسفند میزبان «ملاقات» در سالن اصلی و «ما داریم از این خونه می‌ریم» در سالن چهارسو شد، در این جدول نیامده است.

تالار هنر نیز که پیش از آغاز جشنواره تئاتر فجر و در طول آن، پذیرای اجرای «شاهزاده و خرس» بود، از پنجم اسفند میزبان «پرواز کبک‌ها» هم شد.

بر این اساس تماشاخانه سنگلج آمار تفکیکی خود را این گونه اعلام کرد:

نمایش «وقایع اتفاقیه» به نویسندگی علی موسویان و کارگردانی شهرام عبدلی از چهارشنبه هشتم اسفند در این تماشاخانه روی صحنه رفت. این نمایش طی سه اجرا تا جمعه دهم اسفند، میزبان ۴۲۳ تماشاگر شد. برای «وقایع اتفاقیه» در غیاب بلیت نیم‌بها، ۱۷ بلیت تمام‌بها، ۱۲۷ بلیت تخفیف‌دار و ۲۹۶ بلیت مهمان صادر شد تا با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۳۵ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال دست پیدا کند.

نمایش «طریقه حکومت گجرخان» به نویسندگی مجید امرایی و کارگردانی مشترک مجید امرایی و احسان ملکی اجرای خود را از پنجشنبه نهم اسفند آغاز کرد. برای این نمایش طی دو اجرا، در غیاب بلیت نیم‌بها، چهار بلیت تمام‌بها، ۲۰ بلیت تخفیف‌دار و ۶۱ بلیت مهمان صادر شد تا جمع کل تماشاگرانش به عدد ۸۵ برسد. «طریقه حکومت گجرخان» با بهای بلیت ۲۵۰ هزار ریال، طی این دو اجرا در گیشه به رقم ۵ میلیون ریال دست پیدا کرد.

تالار هنر نیز آمار ۲ نمایش «شاهزاده و خرس» و «پرواز کبک‌ها» را تا جمعه دهم اسفند به شرح زیر ارائه داد:

نمایش «شاهزاده و خرس» به نویسندگی و کارگردانی ماندانا عبقری که اجرای خود را از دهم بهمن شروع کرده است و همچنان ادامه می‌دهد تا جمعه دهم اسفند، با پشت سر گذاشتن ۲۶ اجرا میزبان ۲۰۵۴ تماشاگر شد. از این ۲۰۵۴ نفر، ۴۴۴ نفر با بلیت تمام‌بها، ۹۷۱ نفر با بلیت نیم‌بها، ۲۹۲ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۳۴۷ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند تا با بهای بلیت ۲۰۰ هزار ریال، رقم ۲۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در گیشه آن ثبت شود.

نمایش «پرواز کبک‌ها» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حمید کیانیان نیز اجرای خود را از یکشنبه پنجم اسفند آغاز کرد و در طول شش اجرا تا جمعه دهم اسفند، میزبان ۸۷۶ تماشاگر شد. از این ۸۷۶ نفر، در غیاب بلیت تخفیف‌دار، ۶۷۳ نفر با بلیت تمام‌بها، ۲۳ نفر با بلیت نیم‌بها و ۱۸۰ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند تا با بهای بلیت ۲۰۰ هزار ریال، رقم ۱۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در گیشه آن ثبت شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.