شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

حمایت مهناز افشار از کشف حجاب به بهانه روز زن!

مهناز افشار در نشست خبری پویش «بد سرپرست تنهاترست»

سینماپرس: بزهکاری های این سلبریتی ضدفرهنگ و ترغیب دیگران به رفتارهای خلاف شرع و قانون و حمایت از عناصر مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه ادامه دارد.

مهناز افشار که این روزها دست در دست مسیح علینژاد از منافقین خارج نشین به حمایت از کشف حجاب می پردازد اینبار به بهانه روز جهانی زن و ۸ مارس با انتشار عکس کشف حجاب زنان که مشخص شد از عوامل منافقین بوده اند، نوشت: به انتخاب همه زنان احترام بگذاریم.

بزهکاری های این سلبریتی ضدفرهنگ و ترغیب دیگران به رفتارهای خلاف شرع و قانون و حمایت از عناصر مرتبط با سرویسهای جاسوسی بیگانه ادامه دارد اما همچنان دارای مصونیت آهنین در دستگاه قضایی است.

امیدواریم در دروه جدید قوه قضائیه با ریاست جناب رئیسی به مصونیت های مشکوک سلبریتی های برانداز پایان داده شود.


برچسب‌ها

نظرات

  • عبدالله ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۳
    0 0
    سالهاست امثال شماها از کاه کوه ساختید و برای انقلاب اسلامی کلی مشکل و چالش به وجود آوردید. معضلات فرهنگی جامعه و جناح مقابل تان را به چالش های بزرگ تبدیل کردید و وضعیت کنونی را برای جامعه رقم زدید.به خود آیید.منکر را اطلاع رسانی نکنید. سقوط اخلاقی جامعه به عهده شماست.
    • رحمت ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۱
      0 0
      داداش شما نگران چی هستی؟ طرف تو اینستا عکس گذاشته برای عموم، حالا اینجا خبر زدن دارن منکر رو اطلاع رسانی می کنن؟! اتفاقا سانسور کردن این اطلاعات باعث شده مردم نفهمن با چه آدمای بی سوادی به عنوان سلبریتی طرف هستن!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.