یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

۴۰ سال «کارنامه» انقلاب در غرب ایران

مستند «کارنامه»

سینماپرس: مستند «کارنامه» روایتی از چهار دهه توسعه و آبادانی ایلام در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امشب از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سینماپرس؛ مجموعه چهل سالگی انقلاب، کاری از سیمای مراکز استانی صدا و سیماست که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است.
«کارنامه» هم عنوان مستند سیمای مرکز ایلام در این زمینه است؛ مستندی درباره چهار دهه تلاش برای ساختن استانی در غرب ایران که ظرفیت های بی شماری در راستای تحقق توسعه پایدار دارد.
این استان از استان‌های کمابیش جنگلی ایران است و همین مسئله و دیگر ویژگی های اقلیمی منطقه، طبب شده ظرفیت های بیشماری در زمینه منابع طبیعی و استفاده از آنها داشته باشد که در سال های بعد از پیروزی انقلاب بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند.
در بخش های مختلف این مستند به ظرفیت های معدنی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی ایلام اشاره می شود و سپس اقداماتی که برای استفاده از این پتانسیل ها صورت گرفته مورد بررسی قرار می گیرد.
مستند «کارنامه» برای پخش از شبکه افق در روز یکشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۲۳:۰۰ در نظر گرفته شده است و تکرار آن هم ساعت ۳:۰۰ بامداد روز بعد پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.