دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

آغاز عرضه اینترنتی مستند سینمایی «عابدان کهنز»

مستند «عابدان کهنز»

سینماپرس: عرضه اینترنتی مستند سینمایی «عابدان کهنز» از طریق سایت «عماریار» شروع شد.

به گزارش سینماپرس، عرضه اینترنتی مستند سینمایی «عابدان کهنز» که در جریان اکران‌های مردمی در نقاط مختلف کشور بیش از ۴۰ میلیون تومان فروش داشته است از طریق سایت «عماریار» شروع شد.

«عابدان کهنز» که به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی امیر مهریزدان در مدرسه مستند عمار تولید شده روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

این مستند در طی ۸ هفته اکران مردمی تاکنون در بیش از ۱۱۰ نقطه کشور از جمله بندر لنگه، دهلران، رامهرمز، نهاوند، ساری، مشهد، فراشبند، آبادان، اسلامشهر، شهر بابک، کاشان، برازجان، نهبندان، اراک، شاهرود، سبزوار، کرمانشاه، مهریز و همچنین دانشگاه‌ها و مراکز علمی مانند دانشگاه علم و صنعت تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، دانشگاه فرهنگیان شیراز و … اکران داشته است و حدود ۱۴ هزار نفر به تماشای آن نشستند.

علاقه مندان برای تهیه مستند سینمایی «عابدان کهنز» که موفق به دریافت لوح افتخار بخش مستند مدافعان حرم و فانوس پراستقبال‌ترین اثر نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» شده است، می‌توانند به سایت «عماریار» مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.