چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی که پخش نشد

سیدابراهیم رئیسی

سینماپرس: سرمقالۀ بیست‌ودومین شب روایت که از شبکه چهارم سیما پخش می شود، نامه ای به حجت الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا بود که مجوز پخش نگرفت.

به گزارش سینماپرس؛ سرمقالۀ بیست‌ودومین شب روایت که از شبکه چهارم سیما پخش می شود، نامه ای به حجت الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا بود که مجوز پخش نگرفت. متن این نامه چنین است:

آقای سیدابراهیم رئیسی؛ سلام

اگر بدین در پی سلامت و عافیت و حشمت و جاه آمده‌اید، کافی‌ست در ظاهر قانون‌مداری و در باطن به نفع سرمایه‌داران، مصلحت‌اندیشی کنید. هرچند گاه همان قانونی که مصلحت اقویا را بر مصلحت ضعفا ترجیح داده است، باز هم به نفع اقویا شکسته می‌شود و این طنز تلخ ماجرای عدالت و قانون است.

بی عدالتخواهی نظام امور هبا و هدر است که علی فرمود: «العدل نظام الامور» و بی عدل سیاست و تدبیر توهم و گزافه است که علی فرمود: «ملاک السیاسة العدل» و بی‌عدالت پایتخت با همه‌ی برج‌های دست‌ به گدایی بلند کرده‌اش و ظواهر بزک‌کرده‌اش و زرق‌وبرق تجملاتی‌ بعضی مناطقش، گورستانی بیش نیست سرد و خراب و خاموش محتاج به دعای «اللهم اَحیِ بلادک بالعداله» که علی حق است و حق با اوست که «ما عُمِّرت البلدان بمثل العدل» شهر بی‌عدالت، شهر فساد زده، شهر با اختلاف‌های طبقاتی وحشتناک، شهر با زد و بند و تبانی شهر مردگان است.

*مسعود دیانی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.