جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

فیلم/ آنونس سریال نوروزی «نون.خ»

سریال نوروزی « نون. خ»

سینماپرس: تازه ترین آنونس مجموعه تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می شود، از اواخر آذر مراحل تصویربرداری را آغاز کرده است و آخرین روزهای ضبط را در لوکیشن فرودگاه مهرآباد سپری می کند.

تدوین همزمان مجموعه را نیز امیرشیبان خاقانی پیش می برد. تاکنون بیش از ۹۰ درصد تصویربرداری انجام شده است. به تازگی آنونس تازه ای از این سریال منتشر شده است.

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضاحنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و … از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما هر شب ساعت ۲۲ تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.