شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

خون سلبریتی‌ها با خون مسلمانان به جوش نمی‌آید!

سلبریتی‌ها

مشرق: در جغرافیای مورد حمایت سلبریتی‌ها، اروپا و آمریکا اولویت دارد و مناطق مسلمان‌نشین در حیطه حمایت‌های آنان نیست، چون اغلب آنان فرزندانش را در اروپا و آمریکا به دنیا می‌آورند و قدر مسلم حمایت از کشتار مسلمانان، در هر کجای جهان مورد حمایت آنان نیست؟

حادثه تروریستی نیوزیلند، در کدام منطقه از جهان اتفاق افتاده است؟ آیا از منظر برخی سلبریتی‌های حامی تروریست‌های پ. ک. ک، کومله، دموکرات و… آنچه در دو «مسجد نور» و «مسجدلینوود» در «کرایست‌چرچ» نیوزلند اتفاق افتاد حادثه تروریستی محسوب می‌شود؟ آیا مناطق جغرافیایی که در آن مسلمانان از ناحیه تروریسم افراطی لطمه و صدمه می‌بینند، بخشی از جغرافیای سلبریتی‌ها محسوب می‌شود؟ اگر جغرافیا در موضع گیری انواع و اقسام سلبریتی‌ها به عنوان شاخصه مهمی شناخته شود، آیا نیجریه، میانمار، چین بخشی از جغرافیایی انسانی آنان محسوب می‌شود؟

چرا سلبریتی‌ها اعلام تنفر و انزجار نمی‌کنند؟ آیا غیر از محدوده خوش آب و هوای لواسان و خانه‌های ویلایی سعادت‌آباد و شهرک غرب، نیوزیلند بخشی از جغرافیای کره زمین به شمار می‌رود؟

در جغرافیای مورد حمایت سلبریتی‌ها، اروپا و آمریکا اولویت دارد و مناطق مسلمان‌نشین در حیطه حمایت‌های آنان نیست، چون اغلب آنان فرزندانش را در اروپا و آمریکا به دنیا می‌آورند و قدر مسلم حمایت از کشتار مسلمانان، در هر کجای جهان مورد حمایت آنان نیست؟ سلبریتی‌ها از کشته‌شدن تروریست‌ها رنجور می‌شوند، افرادی که قلب مردم ایران یا مسلمانان را نشانه بگیرند.

آئین و جغرافیا که برای جماعت مذکور اهمیت چندانی ندارد، اما آیا آنان جان ستانی افراطی از سایر انسان‌ها احساسات بسیار ظاهراً رقیقشان را تحریک نمی‌کند. احساسات بازیگر شناخته شده‌ای مثل «هانیه توسلی» آنقدر رقیق است که برای مرگ گربه‌اش (نغمه) یک عزاداری جانانه در فضای مجازی برگزار می‌کند، گویی گرفتن مراسم، سوم و هفت و چهلم برای نغمه از واجب‌ترین آئین‌های عزاداری است.

مسلمانانان در این حادثه کشته شده‌اند، بهاره رهنما که اسلام نوینی را در فضای مجازی به مخاطبانش معرفی کرده چرا در این رابطه سکوت می‌کند؟

این حادثه از منظر بهاره رهنما، ترانه علیدوستی، مهناز افشار، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، امیر حسین صدیق، امیر مهدی ژوله، محراب قاسمخانی عملیات تروریستی هست یا نیست؟

ملکه بسیاری از سلبریتی‌ها (الیزابت) به دلیل این واقعه عمیقاً ناراحت شده است. مقتدای جهان اولی آنها (دونالد ترامپ) آنرا کشتاری وحشیانه توصیف کرده است و با اینکه این دو درباره این حادثه تروریستی موضع گرفته‌اند، سلبریتی‌های جهان اولی نسبت به این موضوع، در صفحات مجازی‌اشان که از هر تروریستی حمایت می‌کنند، چرا در قبال این حادثه خاموش‌اند؟

چرا حمید فرخ‌نژاد نمی‌تواند اظهار نظر کند؟ ممکن است با مشکلات اقامتی در آمریکا مواجه شود؟ از سوی دیگر همه سلبریتی‌ها مقتدایی دنیایی دارند. قطعاً فرخ‌نژاد منتظر است که شیخ راشد آل مکتوم که دنیاساز خوبی است، این حوادث را محکوم کند و او به تاسی از این شخصیت، موضعی اتخاذ کند.

خانم مهناز افشار که صاحب رساله دکترای سبک زندگی جهان اولی‌ها در فضای مجازی جهان سومی هستند با وجود اینکه ملکه الیزابت و ترامپ این حادثه را محکوم کرده‌اند، هیچ اظهار نظری در این رابطه نکرده‌اند. ژوله نیز که مختصص پیش‌گویی در همکاری با مهران مدیری است، چرا چیزی نمی‌گوید؟ مگر عمل تروریست، نقض قاعده جهان آزاد نیست؟ نقش دموکراسی نیست؟

راستی دین مورد تأیید سلبریتی‌ها، جغرافیایی برجسته مطلوبشان، قواعد انسانی مورد پذیرششان، نگره اومانیستی‌شان چیست؟ اصلاً بر اساس کدام نقشه راه، کدام سلوک و روش انسانی مورد تأیید آنان است؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.