یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

اجرای دوباره نمایشی با بازی هوتن شکیبا

نمایش «صد در صد»

سینماپرس: نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی و بازی هوتن شکیبا و ستاره پسیانی از ۱۷ فروردین ۹۸ در پردیس تئاتر شهرزاد بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی و براساس متن مارکس لید، پس از اجرا در بهمن و اسفند ۱۳۹۶ در در تماشاخانه ایرانشهر و اجرا در مرداد سال ۱۳۹۷ در پردیس شهرزاد، قرار است از ۱۷ فروردین بار دیگر در پردیس شهرزاد روی صحنه رود.

این نمایش علاوه بر فروش مناسب، موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن برای ستاره پسیانی، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای هوتن شکیبا از سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد. این نمایش همچنین نامزد دریافت بهترین کارگردانی، موسیقی و طراحی صحنه از این رویداد بین‌المللی بود.

متن مارکس لید را وحید رهبانی ترجمه کرده است و مدیریت تولید نمایش بر عهده محمد قدس است.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: طراح گریم: سارا اسکندری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، موسیقی: بامداد افشار، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر، بروشور و عکاس: محمدصادق زرجویان،
ویدئو دیزاین: فراز اسکندری، منشی‌صحنه و برنامه‌ریز: راحیل مرشدی، مدیر اجرایی: سینا فراهانی، مدیران صحنه: داوود ونداده، علی نجاریان، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس (تئاتربازها)، ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.