چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

جزئیات+

رنگین کمان سریال‌های جدید و قدیمی نوروز در تلویزیون

ویژه نوروز

سینماپرس: در ایام نوروز چهار سریال جدید و جمعی از سریال‌های پربازدید سال‌های گذشته از تلویزیون پخش می‌شوند

به گزارش سینماپرس، دیدن سریال‌های نوروزی تلویزیون دیگر تبدیل به یکی از عادت‌های مردم کشورمان شده است و هر شبکه‌ای تلاش می‌کند تا زبده‌ترین گروه را برای ربودن تعداد بیشتری از مخاطبان از آن خود کند.  

سریال شبکه یک ساعت ۲۲ پخش می‌شود. شبکه دو سریالش را ساعت ۲۱ روی آنتن می‌برد. سریال‌ شبکه سه ساعت ۲۰ و شبکه پنج هم ۲۳ پخش خواهد شد.

** «ن. خ» در شبکه یک

سریال «ن. خ» شبکه یک، از ۲۹ اسفند ماه پخش خواهد شد. این شبکه اول فروردین ماه در ساعت پخش سریال نوروزی خود، سینمایی «به وقت شام» را روی آنتن می‌برد.

سریال «ن. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که تصویربرداری آن از اواخر پاییز سال جاری آغاز شده بود، برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.

این مجموعه تلویزیونی به قلم امیر وفایی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

** «بر سر دوراهی» روی آنتن شبکه دو

شبکه دو از یک فروردین ماه پخش سریال نوروزی «بر سر دوراهی» را آغاز می‌کند و شبکه پنج هم سریالش را از روز اول فروردین ماه به روی آنتن خواهد برد.

مجموعه تلویزیونی «بر سر دوراهی» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در نوروز ۹۸ از شبکه دو سیما تولید می‌شود.

حمید گودرزی، مهرآوه شریفی نیا، میترا حجار، عنایت بخشی، بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، بهرنگ علوی، مجید مشیری، شهین تسلیمی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی، یلدا قشقایی، شیرین آقاکاشی، داود بنی‌اسد، محمد شهرابی و مجید علیزاده در آن ایفای نقش کرده‌اند.

** «زوج یا فرد» در شبکه سه

سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام برای شبکه سه ویژه نوروز ساخته شده است.

فیلمنامه همزمان توسط امیرعباس پیام و مهدی روشن روان در حال نگارش است و گروه در لوکیشن‌های اصلی سریال در شمال شرق تهران مشغول تصویربرداری هستند.

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

** «در چشم باد» در شبکه چهار

مجموعه «در چشم باد» به تهیه کنندگی مسعود جعفری‌جوزانی و عباس اکبری از اول فروردین هر روز ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

سریال تاریخی «در چشم باد»، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌گیرد.

در این پروژه بازیگرانی چون، پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، فریبا متخصص، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی جم، فخرالدین صدیق‌شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، مصطفی زمانی، محمدرضا هدایتی، هومن سیدی و … ایفای نقش کرده‌اند.

«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند (قاجار، پهلوی، جمهوری اسلامی) پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

** «شش قهرمان و نصفی» در شبکه پنج

سریال «شش قهرمان و نصفی» با موضوع حمایت از کالای ایرانی در ایام نوروز از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

این سریال به کارگردانی حسین قناعت در ژانر طنز خانوادگی به موضوع حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی می‌پردازد.

«شش قهرمان و نصفی» با حمایت سیما فیلم تولید شده و اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی با زبان طنز است.

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرحی و علی عبدالشاهی نیز از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

** «پایتخت ۵» سریال شبکه افق

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

داستان «پایتخت ۵» این است که خانواده معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که در آن همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، هومن حاجی عبداللهی، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگرانی هستند که در «پایتخت» بازی کرده‌اند.

همچنین سریال تأمینی شبکه نسیم ساعت ۱۹ و مجموعه نمایشی «عید پیما» ساعت ۱۹:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

**رنگی کمان سریال‌ها در شبکه تماشا

این شبکه که با پخش سریال های تلویزیونی شناخته  می شود از روز چهارشنبه ۲۹ اسفند ماه با تمام شدن سریال‌های در حال پخش از جمله، ”لژیونر»، ”نوار زرد»، ”امین»، و ”پلیس مخفی»   حال و هوای نوروزی به خود میگیرد.

عناوین  این سریال هاشامل: هزاردستان، ن. خ، وضعیت اضطراری، خوب بد زشت، سایبر، خانه کوچک و یک گروه واقعی است.

سریال تاریخی ”هزاردستان” به کارگردانی علی حاتمی با بازی عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی محصول ۱۳۶۷، ساعت ۱۷ پخش می شود.

سریال طنز ”خوب_بد_زشت” به کارگردانی منوچهر هادی محصول ۱۳۹۳ با بازی امین حیایی و بهنوش بختیاری هر شب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲بامداد، ۸صبح و ۱۴بعدازظهر پخش می شود.

سریال ”سایبر” به کارگردانی احمد معظمی با بازی قاسم زارع و شهروز ابراهیمی ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت۳ بامداد، ۹صبح و۱۵ بعدازظهر  از این شبکه پخش خواهد شد.

سریال  کمدی ”ن. خ”، به کارگردانی سعید آقا خانی با بازی علی صادقی و هومن حاج عبداللهی محصول ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶صبح، ۱۲ظهر و ۱۸ بعدازظهر بازپخش می شود.

همینطور سریال های وضعیت اضطراری ساعت۱۹، خانه کوچک ساعت۲۲ و  یک  گروه واقعی ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.