سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

محراب محمدزاده:

انتشار فراخوان جشنواره در هفته هنر انقلاب

محراب محمدزاده

سینماپرس: مدیر دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری عنوان کرد: تئاتر بچه‌های مسجد در ایام نوروز تعطیل نیست و گروه‌ها برای اجرای آثار خود بلافاصله پس از تعطیلات آماده می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، محراب محمدزاده، مدیر دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس عنوان کرد: گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد در سال ۹۷ فعالیت‌های خوبی را به صورت مستمر داشته و بحمدالله شاهد رویش‌هایی در استان‌های مختلف کشور بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق طرح ریزی که از سال ۹۶ صورت گرفت، گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد آثار خود را جهت اجرا در هفته هنر انقلاب آماده سازی می‌کنند تا پس از آن آثار برگزیده هر استان در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد شرکت کنند.

محمدزاده اظهار داشت:‌به همین دلیل باید گفت که تئاتر بچه‌های مسجد در ایام عید تعطیل نیست و گروه‌ها برای اجرای آثار خود بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی آماده می‌کنند.

وی در رابطه با چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد اظهار داشت: چند ماهی است که برای برگزاری این دوره از جشنواره رایزنی‌های مختلفی را شروع کرده‌ایم و چند استان هم متقاضی برگزاری جشنواره هستند. لذا با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو به دنبال برگزاری جشنواره ای معقولانه و انگیزه بخش برای گروه‌های مردمی تئاتر سراسر کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: فراخوان رسمی جشنواره در ایام هفته هنر انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد و تلاش ما این است که این جشنواره در تابستان سال ۹۸ برگزار شود. البته برخی استان‌ها هم چون گلستان، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی فراخوان استانی مجزایی را در راستای جشنواره سراسری منتشر کرده‌اند و در ایام هفته هنر انقلاب شاهد برگزاری آن‌ها هستیم.

مدیر دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در پایان اظهار داشت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود اختتامیه جشنواره «چهل مسجد، چهل نمایش» جهت تقدیر از تمامی گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره نیز در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.