سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

قمیشی:

بودجه کل «قند پهلو» به اندازه دکور برنامه های دیگر است

قندپهلو

سینماپرس: تهیه کننده «قند پهلو» گفت: بودجه کل برنامه «قندپهلو» یک بیستم دکور برخی از برنامه‌های دیگر است، البته بودجه ما در این دوره خیلی بهتر شد.

به گزارش سینماپرس، امیر قمیشی تهیه کننده و کارگردان «قندپهلو» درباره سختی های فصل هشتم این برنامه که در ایام نوروز از شبکه هفت سیما به روی آنتن می‌رود، در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما در این دوره فقط دو یا سه شرکت کننده تهرانی داشتیم و بقیه ۲۰ نفر شرکت کننده برنامه از مناطق مختلف کشور بودند که این موضوع، کار ضبط برنامه را دشوار کرده بود.

وی همچنین درباره حضور شرکت کننده‌ها و استقرار آن‌ها در تهران بیان کرد: شرکت کننده‌ها در گروه های چهار نفره حدود ۱۵ روز در تهران مستقر می شدند و در هتلی که برای آن‌ها تدارک دیده شده بود ساکن می‌شدند.

این تهیه کننده درباره سختی‌های ضبط این برنامه یادآور شد: «قند پهلو» خیلی برنامه سختی است، چون با شاعران سر و کار دارد و شاعران هم طبع لطیفی دارند. این برنامه امسال از شب تا صبح ضبط شد و ما از ساعت ۲۳ شب تا ۸ تا ۹ صبح در لوکیشن، برنامه را ضبط می‌کردیم.

قمیشی با اشاره به بودجه برنامه نیز عنوان کرد: با یک مقایسه می‌توان گفت بودجه کل برنامه «قندپهلو» یک بیستم دکور برخی از برنامه‌های دیگر است، البته این را هم باید بگویم که در این دوره بودجه ما خیلی بهتر شد. بودجه «قندپهلو» در سری قبل حدود ۱۵۰ میلیون بود که شاید کسی آن را باور نکند و خدا را شکر در این دوره وضعیت کمی بهتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.